Temas Subtemas
NÚCLEO 1. O motor dos proxectos de acción educativa sociocomunitaria no escenario do procomún 1.1. O proxecto en educación social como construción educativa, sociocomunitaria e política.
1.2. As bases do proxecto: democracia participativa, autoxestión da vida cotiá, dereitos humanos, dereito a cidade e obxectivos de desenvolvemento sostible.
1.2. Prácticas de innovación cidadá, creatividade social e micro utopías
1.3. O proxecto desde diferentes perspectivas epistemolóxicas. A perspectiva adaptativo-conservadora, a perspectiva educativo-reformadora, a perspectiva crítico-transformadora. O interese técnico, o interese práctico e o interese emancipador. Os paradigmas positivista, interpretativo, crítico, postcrítico e desconstrutivista
NÚCLEO 2. : Metodoloxías de desenvolvemento comunitario na sociedade da colaboración 2.1. Metodoloxías participativas
2.2. O ilusionismo social
2.3. O desempoderamiento
2.4. A cartografía social
2.5. Metodoloxía Oásis

NÚCLEO 3. Fases e elementos dos proxectos socioeducativos 3.1. O estudo do contexto e a negociación inicial
3.2. O traballo de campo, a devolución da información, o autodiagnóstico e a construción de acordos
3.3. A planificación das accións
3.3. O desenvolvemento das accións
3.4. Avaliación do proceso e dos resultados
3.5. Participación cidadá, grupos de traballo e estruturas organizativas e institucionais
3.6. Ferramentas e técnicas relacionadas coa información, coa participación e coa construción de acordos
Núcleo 4. Procesos participativos en marcha: orzamentos participativos e rede muncial de cidades, pobos, barrios, illas en transición 4.1. Porta Aberta (A Coruña)
4.2. Decide Madrid
4.3. Orzamentos participativos en Portugal
4.5. Escenarios en transición