Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Comprender e analizar de forma crítica o papel das TIC na sociedade, na educación e na educación social en particular, desenvolvendo un compromiso ético co papel liberador das novas tecnoloxías fronte o seu posible papel opresor. A1
A5
A7
A9
A11
A20
B1
B3
B6
C1
C3
C4
C6
C8
Coñecer o papel dos centros sociais e do educador social ante as tecnoloxías da información e a comunicación e as súas implicacións para o desenvolvemento da acción socioeducativa. A1
A5
A9
A20
B1
B3
B6
C1
C3
C4
C6
C8
Deseñar, seleccionar, avaliar, crear e construír materiais didácticos coas TIC para o traballo na acción socioeducativa tendo en conta principios educativos como a educación democrática e inclusiva e a preocupación pola xustiza social. A6
A7
A9
A11
A15
A20
B1
B3
B6
C1
C3
C4
C6
C8
Colaborar e cooperar en equipos e grupos de comunidades virtuais para o desenvolvemento de proxectos de traballo e propostas socioeducativas na Educación Social mediante o emprego das tecnoloxías da información e a comunicación. A1
A5
A6
A7
A9
A15
A20
B1
B3
B6
C3
C4
C6
C8