Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Estudo de casos A1 A6 A7 A8 A13 A14 A15 A17 B19 B18 B17 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B9 B8 B7 B5 B4 B3 B2 B1 Valorarase a capacidade de razoamento, adaptación e organización dos datos no deseño da programación terapéutica e da aplicación da terapia (exercicios específicos e aprendidos nas clases interactivas).

Para a avaliación destes coñecementos e destrezas, o exame final incluirá 2 preguntas con casos clínicos das patoloxías ensinadas na materia.
30
Recensión bilbiográfica A8 A14 A15 Están incluídos como criterios de avaliación: capacidade de síntese, calidade bibliográfica - revisións internacionais e nacionais, últimos 5 anos e de bases de datos coñecidas e de alta calidade como Web of Science, Scopus, PubMed, etc. - e corrixir a expresión escrita ( ortografía, narración e referencias bibliográficas segundo a APA). A busca tratarase dun trastorno do caso clínico en 6-7 páxinas máis 1 de referencias.
A busca bibliográfica farase en grupos compostos por 5 alumnos.
10
Proba mixta C6 C8 Valorárase os contenidos teóricos e prácticos. Prueba con preguntas cortas. 60
 
Observacións avaliación
As competencias da materia serán avaliadas coas tres seccións indicadas e para superar a materia o alumno 
 deberá obter un 5 ou superior.

Os estudantes de cursos anteriores (non asistentes) que asisten só ao exame final (data oficial) serán cualificados 
tendo en conta só a proba mixta e o estudo de caso cunha avaliación do 60% para probas mixtas e un 40% de estudo de caso.

As actividades científicas ou académicas realizadas durante o curso ou relacionadas coas materias incluídas nesta materia serán asistencia presencial.