Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Identificar o marco conceptual e o paradigma de intervencón que son propias da Fsioterapia. B24
Coñecer os métodos de evaluación e tratamento que son propios da Fisioterapia respiratoria e identificar a súa relevancia para o tratamento do paciente disfáxico, o paciente traqueotomizado e outras patoloxías da voz. A7
A8
A10
Describir as diferentes fases da deglución do adulto e os diferentes niveis de regulacion neurolóxica, establendo a súa relación coas causas de disfaxia. A1
A7
A10
B2
B5
B7
Identificar os principais compoñentes dun protocolo clínico de valoración da deglución A8
A9
A10
B16
Definir os principáis axentes físicos empregados en fisioterapia para a reeducación dos trastronos da deglución e da fala A7
A8
B2
B7
Identificar os principais procedementos terapeuticos de fisioterapia indicados para o tratamento da dor orofacial. A1
A7
A8
B2
B7
Describir os principios xeráis da intervención de fisioterapia para o tratamento das disfuncións da articulación temporo-mandibular. Identificar a relevancia da postura nestes procesos. A1
A7
A8
B2
B7
B23
Executar e interpretar as esporometrías simples e forzadas, nas súas dúas ramas, diferenciando a naturaleza dos procesos de tipo obstructivo e de tipo restrictivo. A8
A10
A17
A29
Executar a valoración do patrón ventilatorio, capacidade de expansión torácica, do diafragma e resto de músculos respitorios, aplicando as escalas de valoración aceptadas internacionalmente. A8
A10
A17
A29
Elaborar un traballo de revisión en equipo, efectuando unha análise crítica sobre a temática obxeto de estudo, e empregando os recursos multimedia de documentación. Realizar a súa exposición na aula. A30
A32
B13
B17
B23
B24
C1
C3
C7