Temas Subtemas
1. O dicionario como obxecto de investigación e como ferramenta de uso diverso. 1.1. Ensino e aprendizaxe da lingua.
1.2. Comunicación.
1.3. Tradución.
1.4. Outros enfoques.
2. A avaliación dos dicionarios. 2.1. O punto de vista do avaliador: usuario ou especialista (lingüista / lexicógrafo).
2.2. A caracterización tipológica.
2.3. A avaliación física ou externa.
2.4. A avaliación da macroestrutura. O criterio da coherencia externa.
2.5. A avaliación da microestrutura.
2.5.1. A organización da información: estrutura, elementos formais e tipográficos.
2.5.2. O criterio da coherencia interna.
2.5.3. Os criterios da cantidade de datos lexicográficos, a súa calidade e empregabilidade (intelixibilidade e fiabilidade).
2.5.4. Outros criterios de avaliación.
2.5.5. Criterios específicos para os dicionarios monolingües, bilingües e terminolóxicos.