Temas Subtemas
1. Introducción
1.Introducción
2. Debuxo de primitivas 2D
1. Debuxo de liñas
2. Aliasing e Anti-aliasing
3. Recheo de polígonos

3. Debuxo de obxetos 3D
1. Proxeccións
2. Xeración de vistas en 3D


4. Transformacións
1. Traslación, escalado e rotación
2. Outras transformaciones
3. Transformacións en 3D

5. Representación e modelado
1. Modelado de obxetos
2. Fractáis
3. Debuxo de curvas e superficies
4. Sistemas de partículas e outros tipos de modelado

6. Recorte
1. Liñas e polígonos
2. Recorte en 3D

7. Detección de superficies visibles
1. Introducción
2. Aproximacións
3. Ténicas Xeráis
4. Algoritmos
8. Iluminación e sombreado 1. Luz Monocroma e Cor
2. Fontes de luz e superficies
3. Modelo de reflexión de Phong
4. Sombreado de polígonos
5. Sombras
6. Texturas
7. Modelos de Iluminación Local e Global
8. Shaders
Prácticas 1.Fundamentos de 3D. OpenGL
2.Visualización e render.