Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Computación Gráfica e Visualización | Código | 614G01066 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias | Descrición | Cualificación |
Prácticas de laboratorio | A44 C3 C7 | Evaluación do traballo diario nas prácticas coa realización de ejercicios. Examen de prácticas de OpenGL. Realización dun traballo individual en Maya |
50 |
Proba obxectiva | A44 | Realizarase unha evaluación continua dos contidos de teoría mediante examen a través de Teams, de Preguntas tipo test sobre os conceptos teóricos ou Preguntas cortas para demostrar o coñecemento da aplicación dos conceptos teóricos, cada 2-3 semanas evaluando bloques de contido teórico. Os alumnos que non desexen evaluación continua, poderán realizar esta evaluación de forma presencial na data de examen oficial da asignatura. |
40 |
Traballos tutelados | A44 | Evaluación do traballo presentado por cada alumno, dentro do grupo de alumnos. Evaluarase tanto o contido do presentado como a forma de presentación | 10 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a materia, o alumno deberá obter unha calificación Criterios particulares de A asistencia a prácticas de laboratorio é obrigatoria. En caso de non poder asistir de forma xustificada debe falar co profesor de prácticas para levar a cabo traballo sustitutivo da clase de prácticas e facer unha evaluación dese traballo. Na segunda oportunidade, o alumno pode voltar a facer o exame da proba |