Metodoloxías Descrición
Prácticas de laboratorio Ao comezo de cada tema, os alumnos recibirán un boletín de exercicios relacionados cos contidos teóricos explicados nas clases de teoría. Nestas sesións preténdese:
I) Animar ao alumno a resolver exercicios, coa axuda do profesor, para reforzar a comprensión dos conceptos estudados,
II) fomentar a resolución razoada dos exercicios, evitando o uso de "receitas".
Dependendo do tema e dos recursos dispoñibles, propoñerase traballo con programas informáticos que reforcen os conceptos traballados nas clases teóricas e de exercicios.

Xunto co boletín do exercicio, os alumnos serán informados sobre os obxectivos ou resultados de aprendizaxe que deberán alcanzar ao final do tema
Aprendizaxe colaborativa Ao longo do curso, o alumno pode (e debe) suscitar en calquera momento as dúbidas que xorden sobre os conceptos, exercicios e procedementos vistos nas sesións de teoría e problemas. Ademais, dependendo da capacidade de traballo dos estudantes e do tempo dispoñible, pódense propoñer pequenos proxectos, así como a resolución de exercicios en pequenos grupos de alumnos.

Proba obxectiva Haberá un exame escrito que consistirá nunha colección de preguntas teóricas e / ou problemas (do mesmo tipo que os propostos nos seminarios (TGR) e nos boletíns de exercicios).
Sesión maxistral A través da plataforma virtual da universidade, poñerase a disposición dos estudantes a información detallada dos contidos de cada materia para que cada alumno poida configurar, de acordo cos seus criterios e necesidades, o material axeitado para o seguimento e comprensión do tema, para iso podes facer uso da bibliografía e / ou material recomendado dispoñible na rede. As clases teóricas e prácticas desenvolveranse de xeito coordinado para que os exercicios realízanse logo das explicacións teóricas necesarias. Faranse esforzos para manter un ritmo adecuado para a comprensión total dos contidos para lograr os obxectivos propostos. Procurarase unha presentación das técnicas formais mediante exemplos, con énfase en cálculos concretos e na natureza algorítmica dalgúns deles. Os alumnos serán capaces de sacar conclusións dos resultados estudados, intentando motivar aos estudantes a participar e poder inferir conclusións que poidan ser máis ou menos obvias.