Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba obxectiva A16 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C3 C4 Dominio de los conocimientos teóricos y prácticos de la materia a través de un examen escrito individual. 60
Prácticas de laboratorio B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C3 C4 Se valorará:
- Nivel técnico de la práctica.
- Completitud, claridad y justificaciones de la práctica.
- Dominio de los conocimientos adquiridos.
- Participación activa en la práctica.
40
 
Observacións avaliación
  • Durante a práctica de planificación e seguimento do proxecto, mediante probas obxectivas nas que se avaliará o dominio dos coñecementos postos en práctica ata ese momento e a súa presentación e defensa final.

  • Ao final do curso, mediante un exame escrito individual.

Puntuación

nota final de cada estudante obterase como se indica a continuación, á que se engadirá linealmente a nota obtida por prácticas opcionais (ata 1 punto):

  • Exame escrito individual: 60%

  • Práctica de planificación e seguimento do proxecto: 25%.

  • Práctica de planificación e seguimento do proxecto (individual): 15%.

  • Traballo tutelado opcional: ata 1 punto

Para aprobar o curso é necesario obter unha puntuación global mínima de 5 sobre 10 e cumprir as seguintes restricións:

  • É necesario ter un mínimo de 4,5 puntos sobre 10 na práctica de planificación e seguimento de proxectos.

  • É necesario ter un mínimo de 4,5 puntos sobre 10 na práctica de planificación e seguimento de proxectos (individual).

  • É necesario ter un mínimo de 4,5 puntos sobre 10.

No caso de que non se cumpra algún mínimo dos anteriores e a nota final calculada como se indica supera 4,0, a nota que aparecerá para a materia será 4,0.

Aspectos a ter en conta

  • Parte práctica:

    • Os grupos de alumnos para realizar as prácticas formaranse baixo as directrices dos profesores.

    • A presentación e defensa da práctica de planificación e seguimento de proxectos será pública durante a programación oficial da materia e nestes eventos deberán asistir todos os estudantes que teñan dita programación, que poden facer preguntas, comentarios ou suxestións. Neste acto asignarase un tempo para que os membros do grupo falen e outro para preguntas, críticas, comentarios e / ou suxestións do profesor e do resto dos alumnos.

    • Na avaliación da práctica de planificación e seguimento de proxectos, avaliarase o nivel técnico do traballo e a súa integridade, claridade e exposición.

    • A nota asignada á práctica de planificación e seguimento do proxecto será inicialmente a que reciban todos os membros do grupo que a defenden, sen prexuízo de modificacións baseadas na participación activa individual de cada un.

    • Na avaliación das prácticas de planificación e seguimento de proxectos individual avaliarase a capacidade de modelar unha situación de conflito nun proxecto e resolvela, utilizando o software recomendado, así como interpretar adecuadamente a devandita solución.

  • Teranse especialmente en conta as deficiencias ortográficas na puntuación e acentuación, así como a escritura disxunta ou inadecuada, a mala presentación, o excesivo número de borrados, etc., tanto nos exames como nos traballos. Todo isto suporá a redución de puntos na nota obtida.

  • No caso de que os profesores detecten un rendemento fraudulento (plaxio) nas probas de avaliación, a nota axustarase ao disposto no artigo 14.4. Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos universitarios de grao e máster: "Na realización de obras, o plaxio e o uso de material non orixinal, incluído o obtido a través de internet sen indicación expresa da súa orixe e Se isto é o caso, o permiso do seu autor pode considerarse causa de cualificación de fallo na actividade. Todo isto sen prexuízo das responsabilidades disciplinarias que poidan xurdir despois do correspondente procedemento".

    • Nesta materia, se o profesorado detecta plaxio nalgunha das probas, significará un 0 na nota. En caso de repetición, trasladarase á Comisión Académica para a toma de medidas oportunas.

  • Farase especial fincapé no coidado do medio ambiente en favor dunha educación e unha sociedade sostibles. Os traballos enviaranse exclusivamente por vía electrónica e, se isto non é posible, non se utilizarán plásticos nos documentos impresos, elixirase a impresión a dobre cara e papel reciclado, evitando imprimir borradores.

  • Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos no medio natural. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade no comportamento persoal e profesional. Para isto, sempre que sexa posible, empregarase material de reciclaxe na elaboración dos traballos e evitarase o uso de materiais plásticos na entrega dos mesmos.

  • Evitarase a discriminación de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. Empregarase unha linguaxe non sexista.

  • Os estudantes que non superen o curso deberán demostrar a correcta adquisición das competencias fundamentais do mesmo realizando un novo exame suxeito ás restricións indicadas anteriormente. Ademais, aqueles estudantes que non superasen a práctica de planificación e seguimento do proxecto deben someterse de novo ao mesmo proceso de avaliación para esta práctica exposto anteriormente (comunicación previa aos profesores da materia).