Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Discusión dirixida A4 A5 A6 A21 A24 B2 B14 B18 C5 C6 A avaliación será continua mediante a:

Participación activa na plataforma virtual (10%)

Preparación das lecturas para os debates de cada unha das réplicas na plataforma virtual (15%)

25
Seminario A4 A5 A6 A21 A25 A26 B2 B7 B13 B15 B18 C1 C3 C5 C6 O traballo que se realizará para a materia consistirá nun traballo grupal sobre o análise dunha política social ou a proposta ou análise dun programa ou modelo de intervención para persoas maiores e/ou dependentes, que se presentará oralmente no seminario.

Para a modalidade online a presentación oral do mesmo se poderá realizar en formato non presencial, contemplando a posibilidade de distintos medios tecnolóxicos dispoñibles.

Para avaliar os traballos presentados polo alumnado se terán en conta os seguintes criterios de avaliación xeral:

PRESENTACIÓN ORAL
Relevancia, pertinencia e organización coherente dos contidos expostos
Emprego de medios audiovisuais ou outros recursos como apoio
Nivel de coordinación do grupo ao expoñer (que reflicta un traballo colaborativo, non
unha suma de partes)
Nivel de comprensión dos contidos básicos
Claridade expositiva
35
Proba de ensaio A2 A4 A5 A6 A21 Modalidade presencial: A avaliación consistirá na realización dun ensaio crítico sobre un dos temas do programa.

Modalidade online: A avaliación consistirá na realización dun ensaio crítico sobre un dos temas do programa.
40
 
Observacións avaliación

Recoméndase
os envíos dos traballos telemáticamente e de non ser posible, no
útilizar plásticos, elixir a impresión a doble cara, empregar papel
reciclado e evitar imprimir borradores.

Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.

Débese
ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos
valores da sosenibiliade nos comportamentos persoais e profesionais.