Temas Subtemas
Tema 1. Xénese e desenvolvemento histórico da sociedade de consumo - O interese do consumo como fenómeno social
- O consumo desde unha perspectiva histórica
- O desenvolvemento da sociedade de consumo de masas
- Do fordismo ao postfordismo
- Naomi Klein e o poder das marcas
Tema 2. España como sociedade de consumo - O modelo dual de consumo na España de principios do século XX
- O modelo de desenvolvemento económico español e a sociedade de consumo en España
- Os valores da sociedade española e o consumo
Tema 3. O consumo, a distinción social e a construción de identidades sociais - Veblen e a teoría da clase ociosa
- A Distinción Social de Bourdieu
- O consumo e a construción de identidades sociais
- A sociedade postmoderna e o consumo
Tema 4. A investigación de mercados: métodos e técnicas - A Investigación de mercados: introdución e concepto.
- Deseño e proceso de investigación
- Métodos e Técnicas cualitativas aplicadas á investigación de mercados.
- Métodos e técnicas cuantitativas e a súa aplicación ao ámbito da investigación de mercados