Temas Subtemas
Elaboración do Traballo Fin de Mestrado Nas tres primeiras semanas de escola, cada estudante debe presentar tres ideas sobre o que podería ser o proxecto do seu mestre. Co consello dun grupo de titores, os estudantes decidirán con que idea quedan traballando nela.

Para o desenvolvemento de cada un dos proxectos asignarase a un alumno un titor profesional. O titor é un asesor de quen obterá unha opinión e, se é o caso, información. O titor actúa a petición do estudante, con quen permanece en contacto (en liña ou persoalmente) polo menos quincenalmente, 30 minutos.

Ademais dun titor profesional, o alumno terá tamén un titor académico ou un titor permanente.

O obxectivo do TFM é que cada alumno desenvolva un proxecto xornalístico ou audiovisual en todo o Máster, coa asistencia permanente dun titor. O proxecto consiste na preparación dun documento / dossier que explique o contido do proxecto, os profesionais e os valores de produción implicados e a súa dimensión económica (custo, financiamento, explotación).

O titor académico seguirá a evolución dos proxectos en todo momento como segue:
1. O titor académico recibirá as entregas do proxecto nas súas diferentes fases.
2. O titor académico terá reunións físicas ou telemáticas co titor profesional, polo menos 4 durante o curso e sempre que sexa necesario.
3. O titor académico estará presente nas sesións de defensa dos proxectos.

É esencial que o alumno envíe un informe detallado á secretaría académica do máster que inclúa os incidentes e evolución que o proxecto experimentou en cada reunión co titor. Este documento tamén ten que plantear os principais problemas que o
estudante nas seguintes titorías.

En tres ocasións diferentes (no inicio, no ecuador e ao final do proceso de desenvolvemento), o alumno presenta o seu proxecto a profesionais da industria (produtores, executivos de medios, distribuidores, programadores ...) cuxo traballo é precisamente avaliar o interese.
viabilidade e adecuación dos proxectos: (1) Na primeira sesión de lanzamento cada alumno presenta as súas ideas aos profesionais, co obxectivo de atopar o titor máis adecuado para o seu proxecto; (2) Na segunda sesión, o xulgado valorará a viabilidade destes proxectos e poderá introducilos
elementos de corrección; (3) Ao final das clases, no mes de xuño, os alumnos deberán presentar e defender o seu proxecto final (xa con todas as fases desenvolvidas e pechadas).
O obxectivo deste Proxecto é dobre: (1) por unha banda, permite asentar e aplicar os coñecementos que se van adquirindo no aula; (2) doutra banda, preténdese que estes proxectos poidan ter percorrido no mundo profesional real.

Os TFM tamén son un elemento de gran valor á hora de que a industria coñeza o talento dos alumnos e é unha vía para que consigan prácticas profesionais.