Temas Subtemas
1. Fundamentos de Programación Multimedia - Introdución 1.1. Estruturas de programación. Pseudocódigo, diagramas de fluxo
1.2. Variables e tipos de datos
1.3. Control de fluxo.
1.4. Estrutura dun programa. Funcións
2. Tecnoloxías de animación 2.1 Creación dun documento
2.2 Creación de contido accesible
2.3 Construción de código de programación orientado á animación
2.4. Creación dunha animación interactiva
3. Conceptos básicos de animacion 2D 3.1. Traballo con capas
3.2. Creación dunha interface de usuario coas ferramentas de deseño
3.3. Emprego das ferramentas de debuxo
3.4. Creación de símbolos e instancias
3.5. Adición de animación e navegación con botóns
3.6. Adición de texto estático e dinámico
3.7. Adición de son
3.8. Animacións básicas
4. Programación orientada a animación 4.1. Introdución de programación orientada á creación de animacións
4.2. Adición de interactividade
4.3. Manexo de eventos principais
4.4. Traballo con xerarquías
4.5. Aleatoriedade e colisións