Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Animación de Personaxes | Código | 616G02020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Entender o " pipeline" (proceso de traballo e a convención da nomenclatura) e a metodoloxía de traballo no ámbito profesional da animación 3D aplicado ao cine de animación, a Tv, a publicidade e os videoxogos. | A7 A10 |
B1 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B12 B13 |
C1 C4 C6 C8 C9 |
Saber aplicar todos os conceptos básicos da animación para conseguir unha mecánica corporal e acting cribles co obxectivo de comunicar unha idea ou acción concreta. | A15 |
B1 B2 B7 B8 B9 B11 B12 B13 |
C3 C7 |