Temas Subtemas
1. Introducción ao deseño narrativo 1.1. A HISTORIA NOS VIDEOXOGOS
1.2. O DESEÑO NARRATIVO
1.3. O DESEÑO NARRATIVO NA PRODUCCIÓN
2. Estructuras narrativas en videoxogos 2.1. O ARCO DA HISTORIA
2.2. A ESTRUTURA EN 3 ACTOS
2.3. ESTRUTURAS EPISÓDICAS
2.4. ESTRUTURA EN SECUENCIAS
2.5. A VIAXE DO HEROE
2.6. STORY BEATS
2.7. XOGOS SEN ESTRUTURA
3. Deseño narrativo
3.1. INTRODUCIÓN
3.2. CONCEPTOS DE INTERESE
3.3. ESTRUTURANDO O XOGO
3.4. AS 4 CAPAS DO DESEÑO NARRATIVO - THOMAS GRIP
4. Diálogos para videoxogos 4.1. TIPOS DE DIÁLOGOS NOS VIDEOXOGOS
4.2. USO DE TWINE PARA DIÁLOGOS INTERACTIVOS
5. Desenvolvemento narrativo de personaxes para videoxogos 5.1. AVATARIDAD
5.2. DESEÑO DE PERSONAXES
6. Introdución ao UI/UX - Fluxo de pantallas 6.1. QUE É O UI/UX?
6.2. GAME FLOW
6.3. TÉCNICAS DE TESTEO, EVALUACIÓN E CORRECCIÓN DA EXPERIENCIA DE USUARIO
7. Menús de xogo e Interfaces in-game 7.1. UI/UX
7.2. INTERFACE GRÁFICA DE USUARIO (GUI)
7.3. INTERFACES HUD, IN-GAME
8. Sistemas de información e interacción in-game 8.1. UI/UX IN-GAME
8.2. INTERACCIÓN E A UI
8.3. CASOS DE EXEMPLO UI/UX IN-GAME
8.4. DEFININDO A UX IN-GAME DO NOSO XOGO
9. Sistemas de control 9.1. CONTROIS
9.2. INTERFACES FÍSICOS