Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Estudo de casos A3 A4 A5 A6 A9 A10 A11 A12 A13 Resolución de casos prácticos que supón a aplicación dos
coñecementos que foron traballados na aula
10
Proba mixta A3 B8 C1 O exame final consistirá nunha única proba escrita de carácter teórico-práctico que permita avaliar o nivel de coñecemento do alumno sobre os contidos recollidos no programa e desenvolvidos nal aula

A parte teórica do exame poderá incluir preguntas tipo test.

Na parte práctica valorarase especialmente a capacidade de aplicar os conceptos e principios abordados na parte teórica para resolver casos prácticos.

La puntuación del examen final se establece sobre un máximo de 7 puntos.


70
Solución de problemas A2 A5 A6 A7 B2 B1 B3 B4 B5 B6 Realización de exercicios nos que os alumnos terán que
aplicar a teoría para resolver problemas específicos.
20
 
Observacións avaliación

Proba mixta: Na resposta ás preguntas do bloque teórico que esixan desenvolver por escrito a resposta, valoraranse especialmente, ademais dos coñecementos, as capacidades de análises e sínteses do alumno. Na parte práctica valorarase especialmente a capacidade de aplicar os conceptos e principios abordados na parte teórica para resolver casos prácticos. A puntuación da proba mixta establécese sobre un máximo de 7 puntos 

Oportunidade adiantada e segunda oportunidade: Os criterios de avaliación son os mesmos para todas as oportunidades de avaliación

A calificación de non presentado corresponde ao alumno cando só participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20 % na calificación final, con independencia da cualificación alcanzada.

Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e
dispensa académica de exención de asistencia:Na primeira e segunda oportunidade os criterios de
avaliación rexiranse dacordo a realización dunha proba mixta cun peso do 100%
sobre a cualificación: consistirá nunha proba na que se incluirán cuestións
teóricas e prácticas e na que o/a alumno/a terá que demostrar ter alcanzado as
competencias e os resultados de aprendizaxe da materia.