Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba obxectiva A6 A7 A8 Durante o período lectivo de clases realizaranse probas (que poden incorporar preguntas conceptuais, estudos de casos, razoamento e resolución de problemas, etc.) que conformarán a avaliación contínua de clase na que os estudantes poderán acadar, polo menos, a cualificación de aprobado na primeira oportunidade. Ademáis, haberá un exame oficial que, no seu caso, computará para o 70% da cualificación final.
A avaliación da 2ª oportunidade consistirá nun exame de toda a temática da asignatura (no que poderase incluir preguntas conceptuais, resolución de problemas e/ou casos, etc) con posibilidade de acadar o 100% da cualificación.
70
Discusión dirixida C1 C5 Valoraranse, si fose procedente, as respostas ofrecidas polos alumnos ás cuestións prácticas e teóricas suscitadas nas sesións interactivas, en torno as preguntas e cuestións das probas da avaliación continua (incorporadas nas proba obxectivas). 10
Estudo de casos A4 B8 B9 Valoraranse, si fose procedene, as solucións propostas polos alumnos á resolución dos casos planteados nas probas de avaliación continua (incorporadas nas probas obxectivas). 10
Solución de problemas A7 A11 A12 Valoraranse, si fora procedene, as solucións propostas polos alumnos ás cuestións das probas da avaliación continua (incorporadas nas probas obxectivas) 10
 
Observacións avaliación

ANORMATIVA DE AVALIACIÓN:



1.  Condicións de avaliación: Está
prohibido acceder ao aula do exame con calquera dispositivo que permita a
comunicación co exterior e/ou almacenamiento de información.



2.  Identificación do estudante: O
estudante acreditará a súa personalidade de acordo coa normativa vigente.

B)TIPOS DE CUALIFICACIÓN:

1Cualificación de non
presentado
: Corresponde ao alumno, cando só participe en
actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a
cualificación final, con independencia da cualificación alcanzada.

2. Estudantes con recoñecemento
de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia:
Os
estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial, aínda que estean
exentos de asistencia, serán evaluados cos mesmos criterios que os alumnos a
tempo completo.

C)  OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN:

    1. Primeira oportunidade: Durante o período lectivo de clases realizaranse probas (que poden incorporar preguntas conceptuais, estudos de casos, razoamento e resolución de problemas, etc.) que conformarán a avaliación contínua de clase na que os estudantes poderán acadar, polo menos, a cualificación de aprobado na primeira oportunidade. Ademáis, haberá un exame oficial que, no seu caso, computará para o 70% da cualificación final.

    2. Segunda oportunidade:   o 100% da cualificación derivase dun exame da temática impartida en clase ao longo do curso, no que poderase incluir preguntas conceptuais, resolución de problemas e/ou casos.  

    3. Convocatoria adiantada:  aplicaranse os mesmos criterios que na segunda oportunidade

D) OBSERVACIÓNS:

A realización fraudulenta das probas/actividades de avaliación, unha comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con "suspenso" (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.