Resultados de aprendizaxe Competencias do título
- Valorar a importancia da variable distribución e o seu carácter estratéxico, como fonte de avantaxe competitiva, incluido o sector servicios. - Describir a situación actual e futuras tendencias da distribución con especial referencia aos fenómenos de concentración e internacionalización, impacto das novas tecnoloxías da información e da comunicación e xestión sustentable da cadea de suministro. - Coñecer as diferentes estructuras de comercialización existentes e as diferentes clasificacions dos intermediarios. - Coñecer as características dos diferentes formatos de comercio que integran un sistema comercial. - Coñecer as ferramentas comerciais, incluidas as ventas personais, sobre as que se constrúe unha estratexia de distribución comercial exitosa. - Analizar as decisións de surtido, estratexias de marca de distribuidor, precios, loxística e merchandising das empresas minoristas. - Coñecer o entorno legal no que se desenvolve a distribución comercial e as suas implicacións éticas. A1
A2
A3
A4
A5
A6
A8
A9
A11
A12
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
C1
C4
C5
C6
C7
C8