Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Solución de problemas A4 A9 A14 A24 B2 B3 B4 Para a Primeira Oportunidade: 100% evaluación continua.
1. Elaboración de un ou máis casos prácticos plantexados polo profesor, nos que se desenrolará algún ou algúns dos aspectos relativos ao contido da materia.

2. Os traballos desenrolaranse en grupos de 4 a 6 alumnos. Excepcioalmente e previa aprobación por parte do Profesor da materia ou do Tutor do grupo, permitiráse outro número de alumnos por grupo.

3. Forma parte esencial da evaluación a discusión do desenrolo do mesmo co Profesor da materia ou Tutor du grupo de desenrolo que se asine ao mismo.

4. Cualquera dúbida acerca deste apartado evaluativo ha de solventarse sustentándose a solución na idea de "evaluación continua".

Para a Segunda Oportunidade:
60% Traballos alternativos aos da evaluación continua.
40% Proba mixta (examen) en Moodle sobre os contidos da materia.
100
 
Observacións avaliación

Na convocatoria adiantada, e só neste caso, faráse unha proba
mixta encamiñada a evaluar todas as competencias e contidos propios da materia. Os criterios de puntuación de cada unha das probas daránse a
coñecer no momento da proba e suministraránse xunto co enunciado desta. As probas non realizadas puntúan como cero. A calificación de
"Non Presentado" otorgaráse ao alumno que participe en menos dun 20%
das probas puntuables para a calificación final. As realizadas en fraude
supoñen a calificación de cero puntos na evaluación final. Os únicos utensilios cos que está permitido o acceso ao recinto da
proba son os básicos para contestar ao examen: lápis, bolígrafo ou pluma, goma
de borrar e calculadora electrónica non programable. 









O alumno ten que acreditar a súa personalidade de acordo
á normativa vixente.

Alumnado con recoñecemento de dedicación a
tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Agás para as
datas aprobadas na Xunta de Facultade no que compete á proba obxectiva, para as
restantes probas acordarase ao inicio do curso un calendario específico de
datas compatible coa súa dedicación, motivo polo cal dito alumnado deberá
poñerse en contacto co profesor da materia nos primeiros dez días do
cuadrimestre en que a materia se imparte, coa finalidade de fixar o devandito
calendario. As probas terán o mesmo formato que para os alumnos con dedicación
a tempo completo.