Metodoloxías Descrición
Investigación (Proxecto de investigación) Os alumnos deberán presentar nas dúas primeiras semanas de curso, un proxecto sobre os contenidos da asignatura que terá que ser aprobado polo profesor nun prazo dunha semana desde a súa presentación.
Os diferentes proxectos estarán relacionados con
1. Programas de iniciación deportiva.
2. Satisfacción coa práctica deportiva de mozos e mozas xogadores de baloncesto.
3. Valores, xénero e deporte na iniciación e especialización deportiva.
Portafolios do alumno Os alumnos deberán realizar unha recensión dos seguintes traballos e entregalos no momento e formato indicados:
1. Claves para ser un entrenador excelente (F. Smoll). Barcelona: Edit. INDE
2. Conexiones epistemológicas, metodológicas y tecnológicas en la iniciación deportiva: Investigación y práctica. (Antonio Montero, en researchgate).
3. Sport in Society, 6ª ed. (Jay J. Coakley) capítulo 5 páginas 116-143.
4.Bases para una didáctica de la educación fisica y el deporte (Sánchez Bañuelos, F.). 1982. Madrid: Editorial Gymnos. Parte II, páginas 51 a 100.
5. Psicología del entrenamiento deportivo (J.M. Buceta). Capítulos 6 y 7,páginas 193 a 266. Madrid: Editorial Dykinson.
6.Ética y deporte. (J.L. Pérez Triviño) Bilbao, Editorial Desclée. Capítulos 1, 2 y 4., páginas 13 a 55 y 95 a 125.

O alumnado incluirá no portafolios tanto as recensións feitas e entregadas, como outros traballos feitos ao longo do curso.
O alumnado empregará unha carpeta de aneis para presentar o seu traballo como parte da avaliación final.
Práctica de actividade física Realización das habilidades específicas do baloncesto.
O exame práctico consistirá en diversas probas:
1. Lanzamento tiro libre con a man dominante e a non dominante.
2. Desenvolver o xogo 1x1 seguindo adoptando diversas estratexias, tácticas e técnicas do baloncesto.
3. 3x0 en medio campo; aplicando diversos principios do xogo libre en relación con o xogador con balón.
4. 3x3 en medio campo. Nesta situación de xogo global teranse en conta os aspectos básicos que deberán desempeñar como xogador con balón, compañeiro do xogador con balón e como defensores nestas dúas situacións.