Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A1 A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C14 C15 do alumno dun traballo a nivel profesional e/ou de investigación.
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaje autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor, en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de “como hacer las cousas”. Constitue unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe e no seguemento desa aprendizaxe por parte do profesor-titor.
O trabajo tutelado versará sobre contidos directos da materia ou que resulten afíns a xuizo do profesor. O traballo poderá plantexarse como traballo único e independiente ou, preferiblemente, poderá formar parte do Traballo Fin de Mestrado, como ocorre có resto das materias da Área de Construción
100
 
Observacións avaliación

Valorarase especialmente a capacidade do alumno de indicar as
potencialidades orixinais do edificio a rehabilitar, asi como os
elementos engadidos e sen valor arquitectónica, que poidan ser
eliminados, así como valorar críticamente se o novo uso, os nuevos
sistemas construtivos e as solucións singulares son axeitadas ao
"espírito" del edifico orixinal.

A esixencia xeral de
asistencia non terá efecto có alumnado que teña recoñecidad unha
adicación a tempo parcial segundo a Norma que regula o réxime de
adicación ao estudo e a permanencia e a progresión dos estudantes de
grao e mestrado universitario na UDC. O seguemento do curso e a autoría
de traballos verificarase có cumprimento de titorías obrigatorias.