Temas Subtemas
TEMA IP-1
MÁQUINAS E MOTORES TÉRMICOS
MECÁNICA DA PROPULSIÓN
HIDRODINÁMICA DO BUQUE E PROPULSORES
1. Termodinámica
2. Transmisión do Calor
3. Termotecnia
4. Mecánica
5. Hidrodinámica
4. Máquina e Motor Térmico
5. Clasificación. Tipos de Máquinas.
6. Sistemas de transmisión e sustentación do eixo
7. Propulsores mariños
TEMA IP-2
COMBUSTIÓN, CONTAMINACIÓN E SISTEMAS ANTIPOLUCIÓN
1. Combustibles, clasificación e propiedades
2. Combustión. Produtos da combustión
3. Combustión nos motores alternativos
4. Contaminantes
5. Sistemas de control de emisións
TEMA IP-3
PROPULSIÓN CON MOTORES ALTERNATIVOS
1. Ciclos térmicos para motores de propulsión mariña
2. Balance Térmico e rendemento de motores.
3. Elementos construtivos fixos e móbiles
4. Dinámica dos motores alternativos.
5. Potencia e Diagnose por medio de diagramas.
6. Ensaio de motores. Bancos de probas. Operación e selección.
7. Cálculo de elementos dos servizos auxiliares dos motores de propulsión mariña.
8. Lubricantes utilizados en motores mariños

TEMA IP-4
PROPULSIÓN CON TURBOMÁQUINAS
1. Ciclos térmicos para turbinas de propulsión mariña
2. Instalacións de propulsión con turbinas de vapor
3. Elementos construtivos das caldeiras de vapor mariñas
4. Balance Térmico e rendemento de caldeiras de vapor
5. Elementos construtivos de turbinas de vapor mariñas
6. Balance Térmico e rendemento de turbinas de vapor
7. Instalacións de propulsión con turbinas de gas
8. Elementos construtivos de turbinas de gas
9. Balance Térmico e rendemento de turbinas de vapor
10. Lubricantes utilizados en turbomáquinas mariñas
TEMA IP-5
PROPULSIÓN DIÉSEL-ELÉCTRICA
1. Xeradores Eléctricos accionados por motor diésel
2. Distribución da planta eléctrica de propulsión
3. Cadros eléctricos - Switchboard
4. Transformación, rectificación e modulación da enerxía eléctrica
5. Motores de propulsión e resistencias de disipación en “arrancada”
6. Propulsores FPP, azimutales, retráctiles e laterais
TEMA IP-6
XESTIÓN DO FUNCIONAMENTO DA PROPULSIÓN PRINCIPAL
Características de proxecto e mecanismos de funcionamento das máquinas principais de propulsión e da maquinaria auxiliar conexa:
1. Motores diésel mariños
2. Turbinas de vapor mariñas
3. Turbinas de gas mariñas
4. Caldeiras de vapor mariñas
TEMA IP-7
ORGANIZACIÓN E DIRECCIÓN DE TRIPULACIÓNS
XESTIÓN DOS RECURSOS DA SALA DE MÁQUINAS
SEGURIDADE NO TRABALLO A BORDO
1. Organizar e dirixir a tripulación a nivel xestión
2. Utilización das calidades de liderado e xestión de recursos
3. Coñecementos da xestión e formación do persoal de a bordo
4. Coñecemento dos convenios internacionais marítimos e recomendacións, así como da lexislación nacional conexa
5. Capacidade para aplicar a xestión das tarefas e da carga de traballo, incluídos os aspectos seguintes:
- a planificación e coordinación
- a asignación de persoal
- as limitacións de tempo e recursos
- a asignación de prioridades
6. Coñecemento e capacidade para aplicar unha xestión eficaz dos recursos:
- distribución, asignación clasificación prioritaria dos recursos
- comunicación eficaz a bordo e en terra
- as decisións teñen en conta a experiencia do equipo
- determinación e liderado, incluída a motivación
- consecución e mantemento da conciencia da situación
7. Coñecemento e capacidade para aplicar as técnicas de adopción de decisións:
- avaliación da situación e do risco
- determinación e elaboración de opcións
- selección da medidas
- avaliación da eficacia dos resultados
8. Elaboración, implantación e supervisión dos procedementos operacionales normalizados
9. Garantir que se observan as prácticas de seguridade no traballo
========================================
SIMULADOR DA PROPULSIÓN - MOTOR DIESEL LENTO 2T + FPP
========================================
======================================
SIMULADOR TRANSAS ERS - BUQUE PORTACONTENEDORES
======================================
TRANSAS ERS-01 - STEAM PLANT
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento, presións e caudais.
4. Obtención dun funcionamento estable para unha presión e consumidores consignados polo profesor. Toma de datos.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-02 - BILGE WATER SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento, presións e caudais.
4. Obtención dun funcionamento estable para un contido oleoso no pozo de sentina consignada polo profesor.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-03 - STEERING GEAR
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento, presións e caudais.
4. Operación en saída e chegada a porto e en ausencia de enerxía eléctrica.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-04 - WATER DISTILLATION PLANT
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Funcionamento estable: Verificación de presións, caudais, temperaturas e salinidade.
4. Secuencia de operacións correcta na manobra de saída e chegada a porto. Vixilancia durante a garda de mar.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-05 - CENTRAL FIRE ALARM STATION
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento dos sensores en cada zona do buque
4. Operación en caso de incendio na Cámara de Máquinas. Corte de ventilación e corte de combustible remotos.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-06 - CO2 STATION
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento dos sistemas acústicos de alarma
4. Operación en caso de incendio na Cámara de Máquinas. Disparo remoto e selección do destino do CO2
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-07 - FIRE MAIN AND FOAM SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento dos equipos eléctricos e de combustión interna así como de xeración de escumante
4. Operación en caso de incendio en cuberta, en sala de máquinas ou en cuarto de depuradoras. Motobomba de emerxencia.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-08 - SHIP ELECTRIC POWER SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls.
2. Estudo das diferentes partes da instalación. Posta en servizo dos consumidores.
3. Avaliación dos consumos eléctricos e toma de decisións para a optimización da planta
4. Verificación do illamento e posta a terra que poidan
aparecer na planta durante o seu funcionamento.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-09 - ELECTRIC GENERATORS
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls.
2. Estudo dos diferentes controis e seguridades dos xeradores. Posta en marcha de xeradores.
3. Proceso de posta en marcha, excitación e conexión a rede. Mandos VOLTAGE e GOVERNOR.
4. Estudo das máquinas eléctricas, relación entre velocidade de rotación, número de polos e frecuencia de rede.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-10 - SYNCHRONISATION - LOAD DISTRIBUTION
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls.
2. Operación dos diferentes controis e seguridades dos xeradores. Sincronización e conexión de alternadores en rede.
3. Modificación da carga soportada por cada alternador. Mandos VOLTAGE e GOVERNOR.
4. Estudo dos riscos de operación, quecemento de devanados, sobreintensidad e investimento de potencia.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-11 - MAIN ENGINE CONTROL
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interfase: Controls.
2. Posta en servizo do pupitre de control. Intercambio do control entre a ponte e a sala de máquinas.
3. Verificación do funcionamento do motor, presión media, carga nominal, réxime e velocidade do buque.
4. Actuación #ante as diferentes alarmas e sistemas automáticos de protección do motor de propulsión.
TRANSAS ERS-12 - FRESH WATER COOLING SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento, presións e caudais.
4. Obtención dun funcionamento estable para unha temperatura consignada polo profesor. Toma de datos.
5. Condución da instalación para situacións variables de carga da planta e temperatura do mar.
6. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-13 - SEA WATER COOLING SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento, presións e caudais.
4. Obtención dun funcionamento estable para unha temperatura consignada polo profesor. Toma de datos.
5. Condución da instalación para situacións variables de carga da planta e temperatura do mar.
6. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-14 - FUEL OIL SUPPLY
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. Sistema de MDO e de HFO (con control de viscosidade)
3. Verificación do funcionamento, presións e caudais.
4. Obtención dun funcionamento estable para unha carga do motor dada polo profesor. Toma de datos.
5. Condución da instalación para situacións variables de carga da planta e tipo de combustible.
6. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-15 - FUEL OIL TRANSFER
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. Sistema de MDO e de HFO (con control de viscosidade)
3. Verificación do funcionamento, presións e caudais.
4. Concepto de separación gravitacional e separación centrífuga. Diferenzas e vantaxes de cada sistema.
5. Condución da instalación de trasfega. Posta en marcha e parada de bombas volumétricas e depuradoras.
6. Xestionar as operacións de combustible / lastre
7. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-16 - LUBRICATING OIL SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. Sistema de MDO e de HFO (con control de viscosidade)
3. Verificación do funcionamento, presións e caudais.
4. Posta en marcha e limitación de presión en bombas volumétricas. Presión diferencial en sistemas de filtración.
5. Condución da instalación de lubricación e refrixeración de pistones. Posta en marcha e control da depuradora.
6. Xestionar as operacións de lubricantes / lastre
7. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-17 - COMPRESSED AIR SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls.
2. Verificación do funcionamento, presións, deshidratador e equipos que necesitan aire para o seu control.
3. Proceso de posta en marcha da máquina principal con aire de arranque previa posta en servizo da maquinaria auxiliar e dos sistemas correspondentes. Uso do Slow Turning para a operación de soprado.
4. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-18 - EXHAUST GAS AND TURBOCHARGING
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls. Localización dos elementos na pantalla
2. Posta en servizo da soplante auxiliar (modo automático e modo manual) e da turbosoplante. Control de réxime.
3. Verificación do estado de limpeza do filtro de aire de admisión e do enfriador de varrido.
4. Control de temperaturas de escape con diagnose da combustión. Temperatura media de escape e desviación.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-19 - SHIP DEPARTURE (OUTBOUND)
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Consolidación do manexo da interfase: zona Diagram e zona Controls. Navegación entre simuladores DPP, EPP e AUX.
2. Posta en servizo dos sistemas auxiliares da sala de máquinas necesarios para o arranque do motor principal.
3. Posta en servizo dos equipos eléctricos para manobra de saída, conexión de xeradores e repartición de carga manual.
4. Arranque do motor, subida de carga segundo ordes da ponte a través do telégrafo, cambio de combustible MDO a HFO.
5. Produción de enerxía eléctrica co xerador de cola e xeración de auga destilada.
6. Control automático do motor. Límites de funcionamento da máquina principal de propulsión
7. Funcionamento, vixilancia, avaliación do rendemento e mantemento eficaces da seguridade da instalación de propulsión e a maquinaria auxiliar.
8. Control automático da maquinaria auxiliar, incluídos, entre outros, os seguintes:
- sistemas xeradores de enerxía eléctrica ( EPP)
- caldeiras de vapor ( SP)
- depurador de aceite (O)
- sistema de refrixeración ( FW e SW)
- sistemas de bombeo e tubaxes ( FOT e FOS)
- sistema do aparello de goberno ( SG)
- equipo de manipulación da carga e maquinaria de cuberta
9. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
10. Parte de Máquinas en Porto
TRANSAS ERS-20 - SHIP ARRIVAL (INBOUND)
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Consolidación do manexo da interfase: zona Diagram e zona Controls. Navegación entre simuladores DPP, EPP e AUX.
2. Desconexión do xerador de cola e posta en servizo dos xeradores diésel. Parada do xerador de auga doce.
3. Posta en servizo dos equipos eléctricos para manobra de atracada e repartición de carga manual. Cambio de HFO a MDO.
4. Parada do motor principal, dos seus servizos auxiliares e operación das instalacións auxiliares en Modo Porto.
5. Parte de Máquinas en Navegación
TRANSAS ERS-21 - CURVAS CARACTERÍSTICAS
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores
1. Trazado da curva de potencia- rpm
2. Trazado de curvas de temperaturas en relación a carga e rpm
3. Trazado de curvas de presión en relación a carga e rpm
========================================
SIMULADOR DE PROPULSIÓN - MOTOR DIESEL LENTO 2T + FPP
========================================
=======================================
SIMULADOR UNITEST VER - BUQUE GRANELERO/MINERALERO
=======================================
UNITEST VER-01 - STEAM SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posta en marcha e operación da planta en porto
3. Operación da planta en navegación
UNITEST VER-02 - BILGE SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posta en marcha e operación da planta en porto
3. Posta en marcha e operación da planta en navegación
UNITEST VER-03 - BALLAST SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posta en marcha e o cambio de velocidade de turbobombas
3. Posta en marcha e cambio de velocidade de bombas eléctricas
4. Controlar o asento, a escora, a estabilidade e os esforzos
5. Coñecemento das recomendacións OMI para estabilidade e comprensión dos factores que lle afectan.
UNITEST VER-04 - FIRE FIGHTING SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posta en marcha de bombas contraincendios eléctricas
3. Posta en marcha de moto-bombas diesel de emerxencia
UNITEST VER-05 - STEERING GEAR
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posta en marcha, mando local e mando remoto.
3. Posta en marcha en modo emerxencia
UNITEST VER-06 - ELECTRIC POWER PLANT
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Utilización de xeradores en paralelo ou do xerador de cola
3. Posta en servizo da planta desde " blackout"
UNITEST VER-07 - ELECTRIC LOAD DISTRIBUTION
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Conexión a barras dun novo grupo electrógeno
3. Sincronismo e repartición de carga entre alternadores
UNITEST VER-08 - COMPRESSED AIR SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Condicións físicas do aire para os diferentes usos
3. Sistema automático para manter a presión en recipientes
UNITEST VER-09 - LUBRICATING SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Diferentes circuítos de lubricación en motores lentos
3. Diferentes lubricantes para cada función no motor
UNITEST VER-10 - LUBRICATING STORAGE
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Bombas de trasfega e depuradoras centrífugas
3. Tanques de aceite limpo, sucio e de augas oleosas
UNITEST VER-11 - COOLING SYSTEM - FRESH WATER
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posta en marcha do sistema de refrixeración FW do M. P.
3. Posta en marcha do sistema de refrixeración FW de MM. AA.
UNITEST VER-12 - COOLING SYSTEM - SEA WATER
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posta en marcha do sistema de refrixeración SW
3. Equipos refrixerados por SW. Detalles técnicos de tomas de mar
UNITEST VER-13 - FUEL TRANSFER
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posta en marcha do sistema de trasfega de D.Ou. e de F.Ou.
3. Xestión de excedas. Temperatura de traballo de tanques.
UNITEST VER-14 - FUEL SUPPLY
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posta en marcha da subministración de D.Ou. e de F.Ou. ao motor
UNITEST VER-15 - FUEL PURIFIERS
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posta en marcha da separadora centrífuga de D.Ou. e F.Ou.
3. Disparo manual para limpeza. Procedemento.
UNITEST VER-16 - MAIN ENGINE - STARTING AIR
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Enclavamientos e sistema de aire de arranque
3. Xiro lento, soprado e arranque do motor.
UNITEST VER-17 - MAIN ENGINE - SWITCHBOARD
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posicionamento dos controis para arranque e subida de carga
3. Verificación de consumo horario, específico, réxime e potencia.
UNITEST VER-18 - MAIN ENGINE - WATCHKEEPING
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Sistema de sobrecarga e escapes. Temperatura media.
3. Verificación de velocidade de xiro e presións a varias cargas.
UNITEST VER-19 - MAIN ENGINE - WATCHKEEPING
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Verificación de presións medias e temperaturas a varias cargas.
3. Cálculo de potencia indicada e outros derivados.
======================================
SIMULADOR DE PROPULSIÓN - TURBINA DE VAPOR - LNG/C
======================================
=======================================
SIMULADOR UNITEST SER-LNG - BUQUE GASERO METANERO
=======================================
UNITEST SER-01 - BILGE SYSTEM
Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posta en marcha e operación da planta en porto
3. Posta en marcha e operación da planta en navegación
UNITEST SER-02 - BALLAST SYSTEM
Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posta en marcha e o cambio de velocidade de turbobombas
3. Posta en marcha e cambio de velocidade de bombas eléctricas
4. Controlar o asento, a escora, a estabilidade e os esforzos
5. Coñecemento das recomendacións OMI para estabilidade e comprensión dos factores que lle afectan.
UNITEST SER-03 - FIRE FIGHTING SYSTEM
Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posta en marcha de bombas contraincendios eléctricas
3. Posta en marcha de moto-bombas diesel de emerxencia
UNITEST SER-04 - STEERING GEAR
Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posta en marcha, mando local e mando remoto.
3. Posta en marcha en modo emerxencia
UNITEST SER-05 - SEA WATER COOLING SYSTEM
Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Posta en marcha do sistema de refrixeración SW
3. Equipos refrixerados por SW. Detalles técnicos de tomas de mar
UNITEST SER-06 - LUBRICATING SYSTEM
Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Diferentes circuítos de lubricación en turbinas
3. Enfriadores, bombas e depuradoras de aceite
UNITEST SER-07 - FUEL SYSTEM
Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Almacenamento e circuítos de combustibles líquidos D.O. e F.O.
3. Boil- off, compresores e regasificador para combustible GF
UNITEST SER-08 - STEAM SYSTEM
Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Vapor sobrecalentado e desrecalentado.
3. Turbomáquinas, sangrías, vapor de atomización e sopladores.
UNITEST SER-09 - FEED & CONDENSATE SYSTEM
Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Condensador principal e condensadores de turboalternadores.
3. Sistema sen carga, precalentadores, desaireador.
4. Turbobombas e motobomba de alimentación de caldeira.
UNITEST SER-10 - BOILERS
Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Arranque dunha caldeira acuatubular desde frío con G.O.
3. Funcionamento con F.O. e con dual-fuel GF+ FO
UNITEST SER-11 - MAIN TURBINE
Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Rodaxe da turbina principal e subida de carga
3. Prelubricación, bomba axustada e vapor de selaxe.
UNITEST SER-12 - TURBOGENERATORS
Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Rodaxe dos turboalternadores. Redutora. Condensador.
3. Prelubricación, bomba axustada e vapor de selaxe.
UNITEST SER-13 - ELECTRIC POWER PLANT
Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Sincronismo e repartición de carga. Xerador Diesel e Emerxencia.
3. Consumidores Esenciais e Non Esenciais. Iluminación.
UNITEST SER-14 - MAIN ENGINE CONTROL PANEL
Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C
1. Nomear co texto que corresponda os equipos
2. Telégrafo e regulación de carga. Temperatura cojinetes.
3. Arranque en local, control desde ponte e modo emerxencia
=========================================
SIMULADOR DE PROPULSIÓN - 2 x MOTOR SEMILENTO 4T + CPP
=========================================
=======================================
SIMULADOR UNITEST MSER - REMOLCADOR DE SALVAMENTO
=======================================
=======================================
SIMULADOR DE PROPULSIÓN - TURBINA DE VAPOR - OT-VLCC
=======================================
=======================================
SIMULADOR UNITEST SER - BUQUE TANQUE PETROLERO VLCC
=======================================
========================================
SIMULADOR DE PROPULSIÓN - MOTOR DIESEL LENTO 2T + CPP
========================================
=======================================
SIMULADOR KONGSBERG MC-90 - BUQUE PETROLERO DE CPP
=======================================
=======================================
SIMULADOR DE PROPULSIÓN - TURBINA DE GAS + CPP - HSC
=======================================
=======================================
SIMULADOR UNITEST GTS - BUQUE PASAJE GRAN VELOCIDAD
=======================================