Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñecer cómo se garda e manipula a información nunha computadora B2
B12
Evaluar expresións lóxicas usando o álxebra de Boole B2
Identificar as diferentes compoñentes hardware dunha computadora A7
B12
Ser capaz de ensamblar unha computadora a partires das suas compoñentes A7
B2
B6
B10
Ser capaz de instalar varios Sistemas Operativos e aplicacións software nunha computadora A7
B2
B6
B10
Ser capaz de instalar e configurar unha rede de equipos informáticos A7
B2
B6
B10
Deseñar correctamente as táboas dunha Base de Datos B6
B12
C3
Ser capaz de efectuar diferentes tipos de consultas nunha Base de Datos B2
B6
B8
C3
Ser capaz de deseñar informes a partires das consultas feitas a unha Base de Datos B2
B6
B8
C3
Coñecer o funcionamento básico e as utilidades das follas de cálculo B12
C3
Ser capaz de programar unha folla de cálculo para resolver diferentes tipos de problemas matemáticos A8
A9
B2
B6
B8
B10
B16
C3
Ser capaz de representar gráficamente e interpretar os resultados dunha folla de cálculo A9
A38
B2
B6
B8
B10
C3
Coñecer os aspectos básicos da planificación dun proxecto B12
C3
Ser capaz de planear un proxecto usando unha ferramenta informática A35
A38
B2
B6
B8
B10
B16
C3
Coñecer diferentes ferramentas e aplicacións de software cartográfico A10
A38
B12
C3
Ser capaz de planear unha travesía por mar usando aplicacións cartográficas A10
A14
A38
B2
B6
B8
B10
B12
B16
C3
Ser capaz de resolver os diferentes problemas de xestión que poidan xurdir ao longo dunha travesía por mar usando as ferramentas informáticas vistas ao longo do curso A35
A38
B2
B6
B8
B10
B16
C3