Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Configúrase a exposición de cada un dos temas que conforman o programa tomando como referencia básica o Manual de Radiocomunicacións recomendado.
NOTA: Con esta Metodoloxía, o alumno adquire as competencias da titulación: A11, A17, A18, A19, A20,A26, A29, C2, C3.
Proba obxectiva A proba obxectiva consistirá nunhas preguntas de desenvolvemento conceptual e de desenvolvemento curto; en preguntas tipo test ou en ambos os tipos de proba á vez. Tanto o tipo de proba en concreto como a puntuación relativa dos diferentes tipos de preguntas en cada exame informarase os alumnos oportunamente con antelación. O contido das preguntas versará sobre as materias impartidas en clase e sobre as que se achegará ao alumno material suficiente para a súa superación.
Tamén terase que realizar unha serie de tarefas relacionadas coa materia, cuxa nota será engadida á da proba obxetiva.
Prácticas de laboratorio Os alumnos divídense en grupos reducidos para realizar as prácticas obrigatorias no Simulador de Comunicacións TRANSAS onde levan a cabo escenarios que permiten asimilar de modo práctico os conceptos teóricos referentes a materia.
NOTA: Con esta Metodoloxía, o alumno adquire as competencias da titulación: A11, A17, A18, A19, A20,A26, A29, A37, B2, B4, B11, B12, C2, C3.
Actividades iniciais A primeira clase do curso académico dedicarase a unha serie de actividades nas que se presentará a materia aos alumnos e tratarase de determinar as competencias, intereses e motivacións que posúe o alumnado para o logro dos obxectivos para alcanzar.
Resumo Cara ao final do curso realizarase unha clase de sínteses dos principais contidos. Con este recurso preténdese axudar ao alumnado para comprender de forma global a materia mediante o repaso do xa estudado, deténdose de forma particular naqueles aspectos que puidesen dar lugar a confusión ou cuxo contido non fose asimilado adecuadamente.