Temas Subtemas
1. O PROCESO DE ANALISE DE VARIABLES CONTEXTUAIS E PSICOLOXICAS INTERVINTES NAS DIFICULTADES DE APRENDIZAXE. 1.1. Concepto e características das dificultades de aprendizaxe
1.2. Niveis de explicación e variables definitorias

2. CATEGORIAS, FACTORES XERAIS INCIDENTES, PROCESO XERAL DE AVALIACION E INTERVENCION PSICOLOXICA NAS DIFICULTADES DE APRENDIZAXE.
2.1. O proceso de avaliación e internvención e concepcións actuais nas dificultades de aprendizaxe.
2.2. Concepcións actuais e contemporáneas da intervención nas dificultades de aprendizaxe.
3. PRÁCTICAS EN TRASTORNOS OU DIFICULTADES DE APRENDIZAXE: OS CONTEXTOS DE APRENDIZAXE E A ELABORACIÓN DE PROPOSTAS DE CALIDADE 3.1. Principios actuais de avaliación e atención nos trastornos de aprendizaxe.
3.2 Aplicación destes principios e avaliación continuada.
3.3. A elaboración de informes psicolóxicos.