Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Estudo de casos A4 A5 A6 A7 A8 A14 B4 B10 Plantexaranse diversos casos relacionados cos trastornos do desenvolvemento para a súa avaliación e intervención psicopedagóxica. 10
Traballos tutelados A9 A11 B5 Ao longo do curso desenvolveranse diversos traballos nos que o alumnado deberá aplicar os coñecementos adquiridos. 20
Aprendizaxe colaborativa A12 A15 Analizarase e avaliarase a capacidade e interese na aprendizaxe conxunta e do traballo en grupo. 10
Análise de fontes documentais A3 A4 A10 A13 B12 De cara a facilitar o coñecemento e comprensión dos trastonos do desenvolvemento, analizaranse diversos artigos, manuais e documentos audiovisuais. 10
Proba mixta A3 A6 A9 A14 A16 Os contidos teóricos da materia serán avaliados mediante unha proba escrita con preguntas tipo test e preguntas abertas de resposta breve. 50
 
Observacións avaliación

OPCIÓN A

Alumnado con dedicación completa: asistencia/participación nas actividades de clase igual ou superior ao 80%:

a) Elaboración e presentación de traballos (traballos tutelados, estudo de casos, aprendizaxe colaborativa, fontes documentais) (50%). Os traballos compilaranse nun dosier que será entregado para a súa avaliación na data indicada polo profesor.

b) Exame escrito (tipo proba mixta) sobre os contidos da materia (50%).

OPCIÓN B

Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo e a permanencia e a progresión dos estudantes de grao e mestrado universitario na Universidade daCoruña" (aprobada en Consello de Goberno do 28 de xuño do 2016):

Exame escrito sobre os contidos teórico-prácticos da materia (100%).

OBSERVACIÓNS ADICIONAIS:

1. Para superar a materia cómpre obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación.

2. A convocatoria de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a convocatoria de maio. 

2. Segundo establecen as "Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario" (aprobada o 19/12/2013 e modificada o 30/04/2014) no Art. 21.2: Considerarase como “Non presentado” (NP) a aquel estudante que, estando matriculado na materia, non concurra ás distintas actividades de avaliación que se establecen para o curso académico. 

Así, será cualificado como “Non presentado” cando:

a) Non complete o proceso de avaliación continua, nas condicións que figure na guía docente, ou 

b) Non se presente á proba do período oficial de avaliación.