Temas Subtemas
Principios básicos da Investigación e a Innovación en Educación Musical. 1. O coñecemento científico en investigación musical.
2. Cómo investigar en EM? O proceso de investigación
2.1 Determinación do universo da investigación.
2.2 Definición da teoría desde a que que se abordará.
2.3 Formulación de interrogantes de investigación.
2.4 Revisión da literatura en bases de datos científicas.
2.5 Procedemento de recollida de datos.
2.6 Deseño da investigación.
2.7 Análise e interpretación dos resultados.
2.8 Redacción do informe de investigación.
2.9 Normativa APA para a redacción de informes.
3. A innovación educativa desde a investigación:
3.1 Diagnóstico da situación.
3.2 Detección da necesidade de cambio.
3.3 Proposta de innovación.
Perspectivas actuais na investigación en educación musical. 1. Oportunidades que ofrece a investigación en EM.
2. Qué investigar en Educación Musical?
3. Dificultades para investigar en EM.
4. Desafíos da investigación en EM
5. Exemplos de deseño e realización de investigacións en EM.
Análise dos métodos pedagóxicos musicais xurdidos no século XX, a súa vixencia na realidade educativa actual e as súas posibles adaptacións. 1. Análise da vixencia dos métodos pedagóxicos musicais na realidade educativa actual.
2. Adaptación das pedagoxías musicais activas como elemento de innovación na aula de música:
2.1 A música como ferramenta interdisciplinar nos proxectos de innovación
2.2 Paisaxes de aprendizaxe
2.3 Musicobodygramas
2.4 Notación gráfica
2.5 Improvisación e desenvolvemento da creatividade musical.
2.6 Gamificación
3. As TIC como elemento de innovación docente na aula de música.
Investigación e Innovación na aprendizaxe musical nas aulas de Educación Infantil e Primaria. 1. Problemática da EM nos niveis educativos básicos.
2. Problemas e limitacións da investigación en EM.
3. Problemas e limitacións da innovación en EM.
4. Deseño de ferramentas e recursos de innovación para Educación Infantil e Primaria.