Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Análise de fontes documentais A10 A11 A13 A15 B8 C1 Terase en conta a amplitude da revisión bibliográfica realizada, así como a relevancia das reflexións e panorámicas realizadas sobre o tema elixido. 20
Aprendizaxe colaborativa B3 B4 B11 C5 Valorarase a capacidade de análise, argumentación e resolución sobre as tarefas presentadas, e o grao de participación e colaboración no traballo en grupo.
10
Proba mixta A7 B1 B6 C12 Valoraráse a capacidade do alumnado de aplicar (análise e síntese, argumentación, crítica...) os coñecementos adquiridos ao longo do curso no deseño de actividades destinadas á alfabetización científica ambiental. 50
Traballos tutelados B2 B5 C2 C6 C7 C11 C12 C13 A iniciación á investigación e/ou innovación demanda a presentación dun traballo persoal, reflexivo, orixinal e xustificado, no que tamén se valorará a coherencia interna do mesmo.
20
 
Observacións avaliación


No caso dos estudantes que
asistan a máis do 80% das sesións o valor de cualificación da proba
mixta dividirase entre a avaliación dos traballos tutelados, aos que
lles corresponderá o 60% da cualificación, e a avaliación
da aprendizaxe colaborativa á que lle corresponderá o 20%.

Se o estudante non chega a unha asistencia do 80% das clases
presenciais deberá ser avaliado, además de polos traballos, pola proba
mixta. Neste caso os dous ítems da avaliación (traballo
e proba individual) terán unha ponderación do 50%, esixíndose cadansúa
nota igual ou superior a 5 sobre 10 para aprobar a materia. Aqueles
alumnos/as con dispensa académica de exención de asistencia (que deberán
comunicalo a primeira semana de clase) serán
avaliados a través dun traballo e dunha proba individual, o mesmo que
aqueles estudantes que non cumpran a asistencia do 80% das sesións
presenciais. A nota final no caso deste alumnado será a media ponderada
das cualificacións obtidas, solicitándose tanto
no traballo como na proba unha nota igual ou superior a 5 sobre 10 para
aprobar a materia.