Temas Subtemas
1. A aprendizaxe científica na Educación Secundaria • A necesidade do coñecemento científico para comprender e buscar solucións sostibles (Axenda 21, reducción da Pegada Ecolóxica...) a situación de deterioro ambiental que afecta ó planeta (cambio climático, residuos,...)
• ¿Qué cuestións específicas presenta a ensinanza-aprendizaxe das Ciencias?
• A problemática da aprendizaxe do coñecemento científico e as “concepcións alternativas”
Estratexias de ensinanza das Ciencias • Evolución desde os inicios da ensinanza das Ciencias ata as propostas actuais de alfabetización científica-ambiental
• Actitudes negativas cara a Ciência e a súa aprendizaxe

. Ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) no ámbito científico
Os contidos das Ciencias experimentais • Tipos de contidos e o desenvolvemento curricular (enfoque ambiental, ...)
• Selección, organización e secuenciación dos contidos científicos
As actividades de ensinanza-aprendizaxe • Tipos de actividades nas clases de Ciencias
• ¿Cómo secuenciar as actividades de aula?
• Selección e criterios de uso dos recursos didácticos
A avaliación formativa en ciencias • Os criterios de avaliación no currículo e a avaliación como regulación
• Qué, cómo e cándo avaliar
• Tipos e instrumentos para avaliar en ciencias