Coa finalidade de contribuir ao desenvolvemento das competencias dixitais docentes (especialmente vinculados coa Alfabetización Informacional - ALFIN - e a curación e produción de contidos dixitais) dende esta materia recoméndase ao alumnado a construción dun banco de recursos dixitais persoal no que poida organizar e categorizar material de interese para o desenvolvemento da materia (artigos científicos, experiencias, ferramentas e aplicacións didácticas, páxinas web institucionais vinculadas coa educación escolar, blogues especializados e de boas prácticas, etc). Recoméndase para iso, o uso de marcadores sociais ou aplicacións dixitais específicas que lles permitan categorizar ou asignar etiquetas coas que mellorar a súa clasificación e consulta posterior. Todo iso resultaralle de gran interese á hora de contrastar a teoría e a práctica educativa mediante o Practicum do Mestrado, así como para construír a fundamentación teórica do futuro Traballo Fin de Mestrado (TFM). Recoméndase que a entrega dos traballos sexa feita a través da
plataforma Moodle e -de non ser posible- non empregar plásticos, elixir a
impresión a
dobre cara, empregar papel reciclado e evitar imprimir borradores.
Débese facer un uso sostible dos
recursos e dében previr impactos negativos sobre o medio natural. Débese
ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos
valores da sostenibilidade nos comportamentos persoais e
profesionais.Ante
a incorporación de “Igualdade de Xénero” como materia de libre configuración
autonómica no curso 2016/2017 na etapa da Educación Secundaria Obrigatoria (ESO)
e a materia “Coeducación para o século XXI” na etapa de Bacharelato no vindeiro
2018/2019, na materia de Didáctica, Currículo e Organización Escolar tratarán
de desenvolverse obxectivos, contidos e actividades tendentes á formación do
futuro profesorado en cuestións relativas á concienciación sobre a violencia de
xénero, a igualdade entre mulleres e homes e a coeducación. Debido a isto,
recoméndase ao alumnado, empregar unha linguaxe inclusiva, contemplar a perspectiva
feminista nos seus traballos e entregas de aula e evitar a manifestación de
calquera tipo de discriminación, prexuízo ou minusvaloración por razón de
xénero no contexto desta materia.
|