Temas Subtemas
1) A Historia como disciplina escolar: eixos estruturantes e as finalidades do ensino da Historia, a educación para a cidadanía, o coñecimento do feito relixioso/espiritual e os feitos sociais e económicos. -A función escolar do ensino-aprendizaxe da Historia e as Ciencias Sociais. Criterios de selección e elaboración de materiais educativos.
2) Dificultades dos contidos históricos para os estudantes de Educación Secundaria. Selección dos contidos históricos. Xustificación. -A evaluación dos contidos históricos. Criterios e instrumentos de avaliación. Qué y para qué?
3) Organización e secuenciación dos contidos /
Fontes, recursos e metodologías no ensino da Historia.
-Institucións: arquivos, hemerotecas, bibliotecas, museus.
4) Estratexias de ensino-aprendizaxe e a súa relación cos distintos modelos didácticos. Diferentes tipos de actividades. Fontes, recursos e metodoloxías no ensino da Historia / Recursos didácticos e experiencias de aprendizaxe no ensino da Historia. -Cómo realizar unidades didácticas de Historia.
-Fontes: escritas, iconográficas, orais, outros recursos materiais.