Temas Subtemas
1. CUESTIÓNS PREVIAS 1. 1. A noción de currículum
1. 2. Os niveis de concreción curricular no sistema educativo español.
1. 3. A lingua e a literatura no marco lexislativo do Ensino Secundario en Galicia
2. A PROGRAMACIÓN 2. 1. A programación de aula: que é?, que criterios presiden a súa elaboración?
2. 2. As unidades didácticas: que son?, como se deseñan?, cales son as condicións xerais que deben satisfacer?
3. APROXIMACIÓN METODOLÓXICA E INCORPORACIÓN DA LITERATURA INFANTIL E XUVENIL NA AULA 3. 1. A literatura infantil e xuvenil como parte do currículo?
3. 2. Propostas de animación á lectura nas aulas de Secundaria Obrigatoria e Bacharelato
3. 3. Análise de experiencias reais e os seus resultados
4. A AVALIACIÓN 4. 1. A avaliación
4. 1. 1. Concepto e tipos
4. 1. 2. Obxectivos, criterios e instrumentos
4. 2. Actos: que e como adoitamos avaliar os docentes de Lingua e literatura?
4. 3. Propósitos: que e como debemos avaliar os docentes de Lingua e literatura?
5. APÉNDICE: DE GRADUADO EN LINGUA E LITERATURA A TRABALLADOR DO ENSINO 5. 1. O estatus laboral do docente na escola pública española
5. 2. Vías de acceso ao exercicio profesional