Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñecer a organización dos centros nos que se imparte Educación Infantil e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento A4
A27
A31
B3
B10
B16
C4
C7
C8
Analizar, contrastar e sintetizar información para coñecer as características e dimensións da escola como organización complexa A13
A23
A26
A27
A31
B1
B2
B10
B12
B16
C4
C7
C8
Interpretar e valorar información sobre diferentes procesos organizativos que teñen lugar nos centros escolares (planificación, traballo en grupo, coordenación, participación, comunicación, toma de decisións, liderado, avaliación, etc.) A13
A23
A26
A27
A29
A31
A62
A66
B2
B3
B5
B7
B12
B16
C8
Coñecer e usar estratexias de resolución de problemas e conflitos que xorden nas organizacións educativas A12
A13
A23
A30
B2
B3
B5
B6
B7
B10
B16
B17
B18
B22
B23
C4
Desenvolver capacidades de argumentación, debate e colaboración para comprender o funcionamento organizativo das institucións educativas, valorando e respectando diferentes aportacións A13
A21
A23
A66
B2
B3
B5
B6
B7
B16
B24
C4
C6
Manexar diferentes fontes bibliográficas, lexislativas e documentais para enfrontarse á asignatura cunha actitude de indagación e contraste constante, co fin de entender as variables que inciden na organización de institucións educativas A1
A4
A8
A13
A25
A27
A31
A61
A62
B1
B3
B6
B9
B11
B12
B16
C4
C6
C7
C8