Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de ambientes de aprendizaxe, materiais e recursos didácticos | Código | 652G01013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Presentación oral | B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B10 B17 | Os grupos de traballo procederán a realizar presentacións orais dos aspectos fundamentais dos Traballos Tutelados. Esta actividade de aprendizaxe será necesaria para recoller o nivel de participación e terá peso na avaliación de maneira que dita presentación ten que obter unha valoración positiva. | 1 |
Sesión maxistral | A1 A5 A6 A9 A10 A12 A13 A19 A21 A23 A28 A30 A32 B1 B3 B6 B9 B10 B13 B14 B15 B17 B24 C4 | Os estudantes deberán asistir e participar nas sesións maxistrais, para poder participar na opción A que se presenta como unha das modalidades de avaliación nas observacións. | 1 |
Traballos tutelados | A1 A5 A6 A9 A10 A12 A13 A19 A21 A23 A28 A30 A32 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B22 B24 C4 C6 C7 C8 | Os Traballos Tutelados desenvolveranse ao longo de todo o cuadrimestre a partir dun tema elixido. Os traballos serán levados a cabo en grupo. O traballo virá desenvolver un esquema cos seguintes apartados: definición do caso, proposta docente, desenvolvemento teórico e bibliografía chegado o caso comentada, proceso de traballo seguido e dificultades atopadas, procesos sociais do grupo e aprendizaxes producidas, autoevaluación dos seus membros. É condición imprescindible aprobar o traballo tutelado e a presentación oral para que a cualificación alcanzada na proba ensaio sexa considerada. |
49 |
Proba de ensaio | A1 A5 A6 A9 A10 A12 A13 A19 A21 A23 A28 A30 A32 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B22 B24 C4 C6 C7 C8 | Consistirá nunha proba sobre os contidos teórico-prácticos da materia. Esta proba versaría sobre as lecturas individuais realizadas, o traballo tutelado grupal e sobre os contidos traballados nas clases. É condición imprescindible superar esta proba para que o traballo tutelado e a presentación oral sexan considerados para a súa cualificación. | 49 |
Observacións avaliación | |||
A avaliación contempla dúas opcións que barallará a profesora en función dá participación do alumnado: PRIMEIRA OPORTUNIDADE: OPCIÓN A: alumnado que participa en sesións maxistrais; traballo tutelado, exposición oral e proba de ensaio. Esta opción estará destinada ao alumnado que participa nas actividades propostas: clases maxistrais, seminarios, estudos de caso, lecturas, discusións dirixidas, traballos tutelados. Na proba ensaio valorarase as competencias desenvolvidas a través dá presenza nas clases incorporando unha pregunta acerca dos contidos e actividades implementadas nas mesmas. Esta proba contará tamén cunha pregunta na cal se valorará a participación individual no traballo grupal. De igual forma, valorarase as competencias adquiridas a través dás lecturas realizadas non curso. As exposicións orais dos traballos profundarán no desenvolvemento de competencias da titulación de Grao de Educación Infantil.Cada unha destes aspectos terá o peso que se lle asignou en cada unha das metodoloxías. A realización dos traballos monográficos grupales esixirá de períodos de tempo de traballo presencial co docente e os compañeiros, e implicarán unha participación obrigatoria por parte dos estudantes nas clases maxistrais e interactivas. Será a dinámica de desenvolvemento destes proxectos e en xeral, o plan de traballo da materia, os elementos que configuren tales períodos. A cualificación virá configurada polo resultado do traballo tutorizado grupal e un exame específico que incorporará o conxunto de lecturas de curso e de cuestións relacionadas coas clases e os traballos grupales. A porcentaxe que un estudante queda dispensado de asistencia será dun vinte por cento. De producirse tal porcentaxe pasará a ser considerado como de dedicación a tempo parcial. OPCIÓN B: o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia deberá realizar tamén un traballo monográfico e unha proba ensaio específica. Neste caso, realizarase unha proba de ensaio específica que teña en conta as súas circunstancias. Realizará ademais un traballo monográfico individual que haberán de expoñer na data que sexa fixada. A ausencia nas clases maxistrais será compensada con lecturas extras cuxo contido formará parte dá proba ensaio.Cada unha destes aspectos terá o peso que se lle asigna a cada unha das metodoloxías. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia deberá contactar coa profesora ao longo das tres primeiras semanas do comezo do cuadrimestre, co fin de poder obter as orientacións pertinentes para poder conseguir unha avaliación positiva no desenvolvemento da materia de Deseño de ambientes de aprendizaxe, materiais e recursos didácticos. SEGUNDA OPORTUNIDADE Tanto os estudantes presenciales como aqueles con |