Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da lingua galega | Código | 652G01015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Tomar conciencia do papel do profesorado como modelo lingüístico | A48 |
B6 B24 |
|
Acadar un dominio axeitado da expresión oral e escrita en lingua galega | A43 A44 A46 |
B14 B19 |
C1 |
Coñecer os principais recursos bibliográficos e dixitais para o ensino-aprendizaxe da lingua galega | A42 A45 A50 A51 |
B11 B25 |
C3 C6 C7 C8 |
Coñecer o marco xurídico polo que se rexe a utilización das linguas no sistema educativo galego | A31 |
||
Coñecer os fundamentos do currículo de lingua da etapa de Educación Infantil en Galiza | A31 |
||
Aprender a desenvolver a programación didáctica na área lingüística | A4 A42 A43 A44 A45 A46 A47 A48 A49 A50 A51 |
||
Coñecer as metodoloxías para o ensino da lingua en contextos multilingües | A48 A52 |
B20 B21 |
C2 |
Coñecer as particularidades da situación sociolingüística galega | A13 A23 |
B24 |
C4 |
Saber deseñar estratexias para a aprendizaxe da lingua galega do alumnado galego-falante e non galego-falante | A42 A43 A44 A46 A47 A48 A49 A63 |
||
Saber transmitir actitudes e valores positivos en relación coa lingua e cultura galega | A40 A48 |
B24 |
|
Saber programar actividades para o desenvolvemento das habilidades lingüísticas orais | A43 A44 A46 A49 A60 |
B8 B18 B23 |
C1 |
Aplicar unha proposta didáctica nunha aula de Educación Infantil, que inclúa un conto contado, unha asemblea e un xogo de lingua. | A29 A44 A45 A49 A50 A51 A62 A63 |
B1 B2 B4 B5 B7 B8 B9 B16 B19 |
C1 |
Ser capaces de reflexionar sobre a propia práctica | A19 A23 A29 A44 A45 A49 A50 A51 A59 A60 A62 A63 |
B3 B10 B12 B14 B15 B17 B19 B22 |
C1 |