Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba de resposta múltiple A11 A14 B20 C1 C2 Se fará en examen tipo test con tres alternativas de resposta na que so unha é correcta. 45
Estudo de casos A11 A32 B2 B6 B15 B19 B22 En pequenos grupos deberán discutir sobre a maneira de abordar o caso (ou casos) e presentar por escrito as súas propostas/respostas. 25
Simulación A10 A12 B2 B6 B7 B8 B16 B17 B18 B19 O alumnado será avaliado según a súa execución no xogo de roles. 30
 
Observacións avaliación

ALUMNADO ASISTENTE.

Se considera asistente a o alumnado que asiste ás clases expositivas e ás interactivas na aula.  Dita asistencia deberá ser do 80% ou superior. A avaliación do alumnado asistente será a indicada en esta guía en todas as convocatorias do presente curso académico. 

ALUMNADO CON DISPENSA.

O alumnado con dispensa será avaliado a través de: examen (50%), simulación (25%) e lecturas obligatorias (25%), das que deberán aportar información escrita a través da análise das mesmas. Estes criterios de avaliación serán os mesmos en todas as convocatorias do presente curso académico. 

ALUMNADO con cualificación media final de 9 ou máis

O alumnado que teña un 9 ou máis, que, en principio, pode optar a matrícula de honra, deberá enviar un escrito razoado dirixido a/o/as/os docente/docentes que lle deran clase, xustificando porqué creen que merecen dita matrícula de honra.

Cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta de plaxio: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.