Temas Subtemas
MÓDULO I. Escola, cultura e sociedade. - Interrelacións entre sociedade, cultura e escola.
- A escola como camiño cara a igualdade e a inclusión social.
- Estrutura e desenvolvemento da escola como organización.
- Outras institucións e profesionais que colaboran coa escola.
MÓDULO II. Indicadores educativos para atender á diversidade na aula. - Modelos de atención á diversidade en contextos escolares.
- A xestión eficaz da aula en contextos de inclusión do alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo.
MÓDULO III. Propostas didácticas na intervención logopédica. - Ámbitos de actuación das/os profesionais da Logopedia no sistema educativo.
- A colaboración inter/trans-disciplinar como resposta integral ás NEAE do alumnado e ás necesidades das familias.
- Aproximación ás medidas de atención á diversidade.
- Aproximación ás medidas específicas de atención ante necesidades logopédicas.
MÓDULO IV. Proxectos de traballo en torno ás necesidades específicas de apoio educativo. - Exemplos de proxectos logopédicos en contextos escolares.
- Exemplos de propostas educativas con atención nas Necesidades Específicas de Apoio Educativo.