Temas Subtemas
1. Introdución a sistemas de información 1.1. Uso de ferramentas colaborativas: Google Drive
2. Procesadores de texto 2.1. Procesadores de texto(Word/Libre Office): ferramentas de formato.
2.2. Inserción de taboas e gráficos
2.3. Distribución e estructura de textos longos: estilos, índices
2.4. Prácticas co documento do TFG
3. Folla de cálculo 3.1.- Folla de cálculo (Excel/LibreOffice): operacións básicas e formato
3.2.- Importación de datos e uso de fórmulas
3.3. - Gráficos
4. Bases de datos 4.1.- Uso da folla de cálculo como base de datos: ferramentas de ordenación da información
5. Programas de xestión na empresa 5.1.- Presentacións (Powerpoint/LibreOffice): elaboracións de contidos na empresa
5.2.- Ferramentas de formato
6. Biblioteca informática 6.1 Uso do Moodle, Biblioteca Virtual e correo electrónico da UDC.