Temas Subtemas
PARTE I: INTRODUCCIÓN E CONCEPTOS BÁSICOS

TEMA 1: INTRODUCCIÓN O MARKETING TURÍSTICO 1.1 CONCEPTO DE MARKETING TURÍSTICO
1.2 ORIXES E EVOLUCIÓN DO MARKETING EN TURISMO
1.3 MARKETING ESTRATÉXICO VS MARKETING OPERATIVO
1.4 APLICACIÓNS DO MARKETING EN TURISMO
TEMA 2: O PLAN DE MARKETING 2.1 FASES DO PLAN DE MARKETING
2.2 DESEÑO, DESENVOLVEMENTO E IMPLEMENTACION
PARTE II:MARKETING ESTRATÉXICO
TEMA 3: O ENTORNO DO MARKETING EN TURISMO 3.1 A DIRECCIÓN DO ENTORNO
3.2 ANÁLISE DO MICROENTORNO
3.3 ANÁLISIS DO MACROENTORNO
3.4 PRINCIPAIS ASPECTOS E TENDENCIAS NO ENTORNO TURÍSTICO
3.5 PRINCIPAIS DETERMINANTES E TENDENCIAS DA DEMANDA TURÍSTICA
TEMA 4: O COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR TURÍSTICO 4.1 O PROCESO DE DECISIÓN DE COMPRA
4.2 FACTORES QUE AFECTAN O COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR
4.3 AS ACTITUDES POSTERIORES A COMPRA
TEMA 5: SEGMENTACIÓN DOS MERCADOS E ESTRATEXIAS DE POSICIONAMIENTO 5.1 CONCEPTO DE SEGMENTACIÓN DO MERCADO
5.2 PROCESO XERAL DE SEGMENTACIÓN
5.3 CRITERIOS PARA SEGMENTAR MERCADOS
5.4 ESTRATEXIAS DE SELECCIÓN DO MERCADO OBXETIVO
5.5 O POSICIONAMIENTO
TEMA 6: A INVESTIGACIÓN DE MERCADOS 6.1 O SISTEMA DE INFORMACIÓN DO MARKETING
6.2 A INVESTIGACIÓN COMERCIAL: CONCEPTO E PROCESO METODOLÓXICO
6.3 FONTES DE INFORMACIÓN
6.4 TÉCNICAS DE RECOXIDA DE INFORMACIÓN DE FONTES PRIMARIAS

PARTE III: MARKETING OPERATIVO
TEMA 7: O PRODUCTO TURÍSTICO 7.1 CONCEPTO DE PRODUCTO TURÍSTICO E NIVEIS
7.2 DESENVOLVEMENTO DE NOVOS PRODUCTOS
7.3 O CICLO DE VIDA DO PRODUCTO
7.4 DECISIÓNS SOBRE A MARCA
TEMA 8: O PREZO 8.1 CONCEPTO E IMPORTANCIA DO PREZO
8.2 CONDICIONANTES NA FIXACIÓN DE PREZOS
8.3 MÉTODOS DE FIXACIÓN DE PREZOS
8.4 ESTRATEXIAS DE PREZOS
TEMA 9: A DISTRIBUCIÓN 9.1 A IMPORTANCIA DA DISTRIBUCIÓN COMO CANAL DE COMERCIALIZACIÓN
9.2 CONCEPTO, OBXETIVOS E FUNCIÓNS DOS CANÁIS DE DISTRIBUCIÓN
9.3 TIPOS DE CANÁIS DE DISTRIBUCIÓN NO SECTOR TURÍSTICO
9.4 OS INTERMEDIARIOS TURÍSTICOS
9.5 LAS NUEVAS TECNOLOGÍAS Y SU INFLUENCIA EN LA DISTRIBUCIÓN TURÍSTICA

TEMA 10: A COMUNICACIÓN E PROMOCIÓN 10.1 O PROCESO DE DESENVOLVEMENTO DA COMUNICACIÓN
10.2 O MIX DE COMUNICACIÓN
10.3 NOVAS FORMAS DE COMUNICACIÓN: WEB 2.0