Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Seminario A2 A4 Resolución de problemas propostos polo profesor por grupos de alumnos. 10
Proba obxectiva A2 A4 A5 A8 B6 Consistirá nun exame de preguntas a desenvolver así como preguntas con respostas múltiples de 2 horas de duración. 70
Prácticas a través de TIC A2 A4 A5 A8 B6 C2 Traballo en grupos nos que se desenvolverán supostos prácticos mediante o uso dun paquete estatístico. 10
Proba de resposta múltiple A1 Proba curta ó longo do cuatrimestre nas que se avaliará a progresión do alumno. 10
 
Observacións avaliación

Primeira oportunidade:

O exame final da materia incluirá preguntas teóricas e prácticas de opción múltiple, aínda que tamén poderá darse a posibilidade da inclusión de preguntas de resposta desenvolvida e problemas (70%). Os aspectos e criterios que se terán en consideración a avaliar actividades das Prácticas a través da TIC e seminarios son a asistencia, participación e compromiso individual e grupal, coherencia dos contidos abordados, coñecementos demostrados e competencias referidaspara esta materia. O sistema de calificacións expresarase mediante calificaciónnumérica dacordo co establecido no art. 5 do Real Decreto 1125/2003do 5 de septembro (BOE 18 de septembro), polo que se establece o sistemaeuropeo de créditos e o sistema de calificacións nas titulaciónsuniversitarias de carácter oficial e validez en todo o territorio nacional.Sistema de calificacións: 0-4.9=Suspenso 5-6.9=Aprobado 7-8.9=Notable9-10=Sobresaliente 9-10 Matrícula de Honra (Graciable).

Segunda oportunidade:

A avaliación farase seguindo o mesmo procedemento que na primeira oportunidade.

Aqueles estudantes que teñan algún tipo de excepcionalidade para asistir a clase legalmente outorgada deben falar co profesor ao comezo do curso para establecer as correspondentes titorías e sistemas de avaliación.