Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Comprender a importancia do marketing como área de coñecemento nas ciencias sociais e a súa relevancia para outras áreas de coñecemento. Comprender a importancia do marketing como área funcional da empresa e a súa relación con outras áreas funcionais da organización, así como cos seus obxectivos e funcións. A8
A19
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4
C5
C7
C8
C9
Analizar o ambiente, a competencia e o comportamento dos consumidores, así como elementos que deben considerarse na comercialización para a toma de decisións estratéxicas e operativas. Comprender e analizar as variables dun mix de mercadotecnia e o seu desenvolvemento operativo por parte das organizacións. Enfoque no concepto de mercadotecnia en liña e as súas repercusións na comunicación empresarial actual. A8
A19
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4
C5
C7
C8
C9