Temas Subtemas
Introdución: Motivación e perspectiva global 1. Motivación
2. Rendemento dun videoxogo: introdución
3. Rendemento en Unreal Engine: Profiling
Arquitectura dun motor de videoxogos 1. Introdución
2. Estrutura e funcionamento básico dun videoxogo
3. O bucle principal do xogo (game loop)
CPU Profiling 1. Introdución á optimización en CPU
2. Profiling da CPU en Unreal Engine
3. Optimizando o rendemento da CPU
4. Profiling con Intel Vtune Amplifier
5. Rendemento do sistema de almacenamento secundario (disco)
Gráficos 3D Interactivos. Fundamentos 1. Introdución
2. Real-time rendering: conceptos básicos
3. Instanciación
4. Culling
5. Luces e sombras
6. Pases de render
GPU Profiling 1. Introdución á optimización en GPU
2. Profiling da GPU en Unreal Engine
3. Optimizando o rendemento da GPU
4. Vista de optimización en Unreal Engine (optimization view modes)