Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2019/20
Subject (*) Consumer Behaviour: Products and Brands Code 611G02037
Study programme
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Optional 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Economía
Empresa
Coordinador
Blazquez Lozano, Felix
E-mail
felix.blazquez@udc.es
Lecturers
Blazquez Lozano, Felix
Salido Andrés, Noelia
E-mail
felix.blazquez@udc.es
noelia.sandres@udc.es
Web
General description O obxectivo fundamental da materia é introducir ao alumno en comprender a importancia da marca e do comportamento dos consumidores na economía e a empresa. En concreto os obxectivos da materia son os seguintes: 1. Introducir ao alumno na investigación da política de produtos e marcas. 2. O proceso de desenvolvemento de novos produtos e a súa innovación. 3. Xestión das marcas e do seu valor. 4. Coñecemento e xestión do comportamento dos consumidores.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.