Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Manifestacións artísticas e literarias dos países de fala inglesa Código 613505118
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2019)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Letras
Coordinación
Cabarcos Traseira, Maria Jesus
Correo electrónico
maria.jesus.cabarcos@udc.es
Profesorado
Cabarcos Traseira, Maria Jesus
Correo electrónico
maria.jesus.cabarcos@udc.es
Web http://www.imaes.eu/?page_id=31
Descrición xeral Estudo das interaccións entre a literatura en lingua inglesa e outras manifestacións artísticas no contexto anglófono, como pintura, teatro, televisión, cine, etc. Análise das diferencias e similitudes temáticas e estéticas; estudo das particularidades, posibilidades e límites das linguaxes empregadas; exemplos de incorporación de aspectos dunha disciplina artística noutra diferente, contextualizados no caso dos países de fala inglesa. A materia fai especial fincapé na aplicabilidade dos contidos en ámbitos profesionais como a crítica cultural, ou a xestión de contidos culturais, para o que se proporcionará ao alumnado un vocabulario crítico axeitado e se lle ensinará a comentar e a escribir reseñas sobre manifestacións artísticas.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Revisaranse as lecturas obligatorias pendentes e, aínda que a intención é manter os contidos, valorarase acortar ou substituir os textos de lectura. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Prácticas a través de TIC *Metodoloxías docentes que se modifican Adaptaranse as metodoloxías de Obradoiro e Traballos Tutelados a o novo entorno exclusivamene non – presencial por medio de Moodle/Teams. Proporcionaranse por estas canles presentacións en PowerPoint autoexplicativas así coma outro material de ensinanza/aprendizaxe cunha guía para ir cumprindo obxectivos. Os exercicios tamén se adaptarán a estas canles: os debates terán lugar en Moodle/Teams e as tarefas orais pasarán a ter a opción de ser escritas. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Moodle/Teams/Correo electrónico/Teléfono 4. Modificacións na avaliación Todo o indicado na guía docente segue vixente, aínda que se desenvolverá por medios exclusivamente electrónicos. *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Ningunha
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías