Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2019/20
Subject (*) Market Basics Code 615518003
Study programme
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Economía
Coordinador
Pena Lopez, Jose Atilano
E-mail
atilano.pena@udc.es
Lecturers
Pena Lopez, Jose Atilano
E-mail
atilano.pena@udc.es
Web
General description Os contidos desta materia céntranse no estudo das bases e principios que permiten comprender que é e como funciona un mercado. Para iso, tómase como referencia a análise da oferta e a demanda nos mercados competitivos para, posteriormente, abordar unha ampla variedade de mercados (monopolio, oligopolio e competencia monopolística) co obxecto de explicar como as decisións das empresas dependen da estrutura do mercado e da conduta (estratexia) dos competidores. Por outra banda, préstase especial atención á cuestión de como a regulación inflúe nos mercados.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.