Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2019/20
Subject (*) Developing strategic plans for tourism development: structure, content and methodology Code 615524012
Study programme
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 6
Language
Spanish
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Economía
Coordinador
Mezo Balaca, Ines
E-mail
ines.mezob@udc.es
Lecturers
Mezo Balaca, Ines
Pena Lopez, Jose Atilano
E-mail
ines.mezob@udc.es
atilano.pena@udc.es
Web
General description O obxectivo desta materia é introducir ao estudante tanto na teoría e especialmente na práctica da elaboración de plans de desenvolvemento turístico tanto de produto como de destino. Neste sentido dedicaremos parte do ensino a unha introdución ás bases e métodos de planificación; para, na parte práctica, desenvolver un proceso de planificación completo que aplique tanto as bases teóricas como as metodoloxías propostas para un caso que o alumno debe escoller: sexa un produto turístico específico ou un destino turístico. Esta materia ten un certo carácter profesional na medida en que se destina ao exercicio directo dunha actividade de planificación e xestión do turismo, pero ao mesmo tempo ten un compoñente de investigación na medida en que implica a aplicación de metodoloxías de recollida e tratamento de información. Do mesmo xeito, ten o carácter dunha clave no sentido de que proporciona a base para centrarse posteriormente no estudo dos distintos modelos de produtos turísticos.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.