Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos gastronómicos e enolóxicos Código 615524016
Titulación
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Rivas Iglesias, Carlos Alberto
Correo electrónico
c.rivas@udc.es
Profesorado
Caamaño Franco, Iria
Rivas Iglesias, Carlos Alberto
Correo electrónico
iria.caamano@udc.es
c.rivas@udc.es
Web
Descrición xeral Esta materia tiene por objeto la explotación y dirección de las distintas empresas de alojamiento, restauración, ocio e intermediación aplicando las teorías propias de la gestión empresarial. Introducción a los procedimientos operativos asociados a dicha gestión.
Plan de continxencia PLAN DE CONTINXENCIA PARA A MODALIDADE PRESENCIAL No suposto caso de que haxa que dar continuidade á actividade académica a través da non presencialidad física (caso de rebrote do COVID-19, ...), todo o alumnado matriculado na devandita modalidade, pasará a seguir a materia en réxime non presencial ( presencialidad virtual). Para iso, habilitaranse os contidos e sesións previstas a través das plataformas do Campus Virtual da Universidade, de acordo en todo caso coas condicións que as posibles Resolucións Reitorais establezan en cada caso. Igualmente o sistema de avaliación neste caso será non presencial, polo que as presentacións, entregas de traballos e exames previstos serán non presenciais en calquera caso.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías