Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2020/21
Subject (*) Intervention on the Reading and Writing Disorders and Contributions ICT Code 652498035
Study programme
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 9
Language
Spanish
Teaching method Non-attendance
Prerequisites
Department Pedagoxía e Didáctica
Psicoloxía
Coordinador
Fernández Fernández, María Pilar
E-mail
pilar.fernandez1@udc.es
Lecturers
Fernández Fernández, María Pilar
Iglesias Amorin, Fernando
E-mail
pilar.fernandez1@udc.es
f.amorin@udc.es
Web
General description Os obxectivos desta materia poden resumirse nos seguintes: Proporcionar un coñecemento básico sobre a dimensión estrutural, funcional e procesual dos principais trastornos da linguaxe escrita. Analizar o papel da memoria no funcionamento lingüístico e cognitivo en tarefas de lecto-escritura. Deseñar actividades reintervención funcional para un bo desenvolvemento lecto-escritor. Que establezan relacións entre os procesos implicados na lingua escrita e os diferentes tipos de dificultades que poden presentar os nenos nesta tarefa Que deduzan o bo uso e/ou as dificultades que encontran os nenos na lingua escrita a partir da análise funcional das tarefas realizadas por estes Que estuden que información e que variables debemos coñecer para entrar no diagnóstico diferencial entre o atraso lector (dificultades globales,…) e as dificultades específicas Que tomen conciencia de que na intervención, os obxectivos deben ser coherentes coa valoración funcional levada a cabo. Que coñezan o modelo PASS (planificación, atención, procesamento sucesivo, procesamento simultáneo) e a relación destes procesos coa lectura Ademais, nesta materia preténdese que o estudante coñeza os diferentes procedementos tecnolóxicos deseñados dende as TIC para facilitar a aprendizaxe da lecto-escritura, tratar as dificultades de aprendizaxe neste dominio e mellorar a nosa capacidade tecnolóxica para investigar os procesos que interveñen na comprensión lectora
Contingency plan 1. Modifications to the contents 2. Methodologies *Teaching methodologies that are maintained *Teaching methodologies that are modified 3. Mechanisms for personalized attention to students 4. Modifications in the evaluation *Evaluation observations: 5. Modifications to the bibliography or webgraphy
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.