Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Investigación-Acción e Innovación Código 652536005
Titulación
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Galego
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Rodriguez Romero, Maria del Mar
Correo electrónico
mar.rromero@udc.es
Profesorado
Rodriguez Romero, Maria del Mar
Correo electrónico
mar.rromero@udc.es
Web
Descrición xeral A materia aborda a investigación e a innovación en educación focalizándose nos procesos de investigación participativa, próximos a Investigación-Acción e nos procesos de innovación auténtica vinculados coa xustiza social coma equidade, coma recoñecemento e coma representación democrática. Sitúa ambos procesos no escenario da globalización neoliberal, o capitalismo cognitivo e a cultura da converxencia dos medios de comunicación e participación e fronte o reto da pandemia e o cambio climático. Prestando moita atención as prácticas e coñecementos alternativos vinculados os movementos sociais das persoas indignadas, o movemento das cidades e pobos en transición e as loitas de xénero e de orientación sexual dende a perspectiva decolonial.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non procede 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen – Seminario – Presentación oral (computa na avaliación) – Traballos tutelados (computa na avaliación) *Metodoloxías docentes que se modifican Seminario (Teams) – Presentación oral (Teams) (computa na avaliación) – Traballos tutelados(computa na avaliación) (Teams) 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado – Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. – Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver o “seminario”, a través das que se pon en práctica contidos teóricos da materia. – Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade as primeiras clases da materia. De 1 a 2 sesións semanais (ou mais segundo o demande o alumnado) en pequeno grupo (ate 3 persoas), para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados” durante o resto das clases. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia. 4. Modificacións na avaliación Traballos tutelados (70%), presentación oral (30%): Valorarase: – A adecuación metodolóxica das propostas de traballo. ? A profundidade do contido. ? O dominio das aplicacións utilizadas na elaboración das propostas socioeducativas. ? O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar. ? A utilización de fontes documentais complementarias e actuais. ? A presentación e a claridade da exposición. *Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: ? As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo presencial ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial. 1. SITUACIÓNS: A) Alumnado con dedicación completa: Asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%: a) Elaboración e presentación dos traballos individuais (30% presentación oral e 70% traballo tutelado). B) Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212): Asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%: Elaboración e presentación dos traballos individuais (30% presentación oral e 70% traballo tutelado). 2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: 1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase. 2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación. 3. Entregar e expoñer as actividades de avaliación na data que se indique. 4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía ? Non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizada en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías