Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Traballo fin de Mestrado Código 652603307
Titulación
3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Educación Física e Deportiva
Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Alsina Santasusana, Maria del Carmen
Arufe Giraldez, Victor
Carrera Lopez, Celso Carlos
Carretero García, Miriam
Fraguela Vale, Raul
Gómez Sánchez, Tania Fátima
Gonzalez Valeiro, Miguel Angel
López Villar, Cristina
Mato Vázquez, Mª Dorinda
Rodríguez Machado, Eduardo Rafael
Toja Reboredo, Maria Belen
Valverde Romera, Joaquina
Varela Garrote, Lara
Vazquez Lazo, Juan Carlos
Correo electrónico
m.alsina@udc.es
v.arufe@udc.es
celso.carrera@udc.es
miriam.carretero@udc.es
raul.fraguela@udc.es
tania.fatima.gomez.sanchez@udc.es
miguel.gonzalez.valeiro@udc.es
cristina.lopezv@udc.es
m.matov@udc.es
e.rodriguez.machado@udc.es
belen.toja@udc.es
joaquina.valverde@udc.es
lara.varela@udc.es
juan.lazo@udc.es
Web
Descrición xeral O TFM consistirá na realización dunha actividade académica que desenvolver o conxunto de competencias abordadas neste mestrado. Debe ser realizado individualmente por cada alumno/a baixo a dirección dun/ha profesor/a (director/a) e, como norma xeral, estará concibido para que o tempo total de dedicación do/a alumno/a sexa de 150 horas (6 ECTS). Neste traballo deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos recibidos, así como as capacidades, competencias e habilidades adquiridas durante o período do máster, e en concreto: a capacidade para a búsqueda, xestión, organización e interpretación de datos relevantes- da súa área de estudo- co obxecto de emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica, tecnolóxica ou ética, e facilitar o desenvolvemento dun pensamento e xuizo crítico, lóxico e creativo.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías